Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@09:46:15 GMT

AFC و الريان قطر از پرسپوليس تقدير کردند

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۶۹۳۸۹

خبرگزاري آريا - نماينده کنفدراسيون فوتبال آسيا و سرپرست تيم الريان در پيام‌هاي جداگانه خود از ميزباني باشگاه پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا تقدير کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا و به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس و بنابر اعلام مسوول بخش بين‌الملل باشگاه؛ «کا اون چونگ چول» که از سوي AFC نظارت بر بازي پرسپوليس – الريان را بر عهده داشت، در بازگشت به کشور در پيامي که براي وي ارسال کرد، ضمن تقدير از ميزباني خوب باشگاه پرسپوليس، نوشت: «من به کشورم کره و زندگي عادي برگشته‌ام ولي دلم براي ايران تنگ شده است و اميدوارم دوباره شما را در ايران ببينم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امير علي حسيني همچنين اعلام کرد: سرپرست تيم فوتبال الريان نيز با ارسال پيامي از حسن نيت و ميزباني خوب باشگاه پرسپوليس تشکر کرد.
«مذکر» قبل از ترک تهران نيز گفته بود: همانطور که در جلسه مديران و به صورت جداگانه به نماينده کنفدراسيون گفتم: باشگاه پرسپوليس کمال همکاري را با الريان داشته است و من از طرف باشگاه مراتب سپاس و قدرداني خودمان را اعلام مي‌کنم.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا

قاسم مصفا در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه اظهار کرد: این دوره ویژه اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان‌های صومعه سرا، انزلی، فومن و شفت است.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی ۵ اردیبهشت ماه سال جاری رأس ساعت ۱۶ عصر در سالن اجتماعات شهرداری صومعه سرا برگزار می‌شود، افزود: سواد رسانه‌ای نوعی از درک متکی بر مهارت است که با آن می‌توانیم انواع رسانه‌ها و تولیدات آنها را شناخته و به تفکیک بپردازیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای ارشاد گیلان تصریح کرد: برای افراد حاضر در این کارگاه آموزشی گواهینامه شرکت در دوره صادر می‌شود.

مصفا بر لزوم فراگیری سواد رسانه‌ای و اهمیت آن در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: حیطه ادراکی، اخلاقی، نگاه نقادانه و واکاوی مسائل از اصول مهم در سواد رسانه‌ای است که باید به آن پرداخته شود.

کد خبر 6084332

دیگر خبرها

  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • مدیرکل شیلات هرمزگان تقدیر شد
  • میزبانی مشهد از هوای سالم در سوم اردیبهشت
  • استوری هنگامه قاضیانی در تقدیر از سحر دولتشاهی (عکس)
  • برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا
  • میزبانی موفق همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • برگزاری اردوی ملی پوشان دوچرخه سواری به میزبانی البرز
  • میزبانی چادرملو از نفت و گاز گچساران