Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان کرمان گفت: طبق آخرین آمار ثبت نام کل استان تعداد 17 هزار و 402 نفر واجد شرایط رأی و تعداد 397 نفر رد صلاحیت اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان کرمان؛ احمد انارکی رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: طی نشست مشترک هیئت های اجرایی و نظارت انتخابات استان کرمان که روز گذشته برگزار شد مسائل مربوط به نحوه نظارت و اجرا بر انتخابات طبق آنچه قانون می گوید گفتگو وبررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آنچه در بحث نظارت و اجرا قانون مشخص کرده است باید اجرا شود و نباید رأی و نظر شخصی روی آن اعمال شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمان ابراز داشت: طبق آخرین آمار ثبت نام کل استان تعداد 17 هزار و 402 نفر واجد شرایط رأی می باشند و بیشترین رد صلاحیت هایی که از هیات اجرایی به ما اعلام شد ه است 397 نفر می باشد.

وی با اشاره به تعداد نهایی داوطلبان استان کرمان، اعلام کرد: یک هزار و 886 نفر زن و 15هزار 516 نفر مرد را شامل می شود.

رییس نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمان از 360 نفر انصرافی از انتخابات شورای شهر و روستا در سطح استان تاکنون خبر داد و مطرح کرد: از این تعداد 204 نفر آنها مربوط به شوراهای شهری و 156 نفر انصرافی از شوراهای روستایی است.

وی خاطرنشان کرد : بیشترین تعداد ثبت نام از شهر کرمان با 388 نفر می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد

محمد مطهری  گفت:با تبدیل این روستا به شهر تعداد شهر‌های شهرستان شبستر به تعداد ۱۲ شهر رسید که در سطح کشور یک شهرستان منحصر به فرد از نظر کمیت شهر‌ها می‌باشد.

وی افزود:نظرلو در دهستان میشو جنوبی و بخش صوفیان شهرستان شبستر قرار گرفته و بیش از ۴ هزار نفر جمعیت دارد.

وی عنوان کرد:مردم نظرلو شغل اصلی شان کشاورزی بوده و از مردمان تلاشگر خطه آذربایجان می‌باشند و محصول اصلی این روستا در کشاورزی گوجه فرنگی می‌باشد که همه ساله به سراسر کشور صادر می‌شود.

فرماندار شبستر خاطرنشان کرد:امیدواریم با همکاری مردم و تلاش مسئولین شهری و شهرستانی شاهد توسعه بیش از پیش نظرلو یکی از قطب‌های کشاورزی شهرستان شبستر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند