Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی، حسین بحیرایی افزود: روند تعیین و آموزش ناظران برای شعبات اخذ رای در سراسر کشور آغاز شده است و 15 اردیبهشت پایان می‌یابد.
وی ادامه داد: پس از جلسه آموزشی و توجیهی دبیران اجرایی و اعضای کمیته حقوقی هیات‌های عالی استان ها، روند تعیین و آموزش ناظران شعبات اخذ رای در تمامی کشور آغاز شده که بعد از آموزش، آماده حضور در پای صندوق‌های رای خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر اجرایی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با یادآوری این که به ازای هر صندوق، یک و نیم ناظر در نظر درگرفته شده است، گفت: آموزش ناظران برای اجرای درست وظایف نظراتی از مهم‌ترین امور روزهای پیش رو است که برای این منظور ضمن آموزش حضوری، کتابچه‌های جیبی هم برای مطالعه موردی و یا چک کردن لحظه‌ای وظایف در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
بحیرایی تصریح کرد: برای ناظران صندوق‌های الکترونیک نیز که تعداد آن‌ها محدود است، به ازای هر شعبه دو ناظر پیش‌بینی شده است.
وی به وظایف و دستورالعمل پیش‌بینی شده برای ناظران شعبات اخذ رای اشاره کرد و اظهارداشت: این وظایف در چهار بخش اجرا می‌شود. مرحله اول از شرح وظایف قبل از اخذ رای است که به دو بخش یک روز قبل از شروع اخذ رای و یک ساعت قبل از شروع اخذ رای تقسیم می‌شود. برای هر یک از این موارد، دستورالعمل‌هایی تعیین شده است و ناظران می‌بایست مرحله به مرحله آن را انجام دهند.
دبیر اجرایی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها تاکید کرد: مرحله دوم از وظایف ناظران حین اخذ رای است که از ساعت هشت صبح آغاز و به مدت حداقل 10 ساعت ادامه خواهد داشت.
بحیرایی بابیان این که عملکرد ناظران در مرحله سوم، معطوف به شمارش آرا و تنظیم صورت جلسه نهایی خواهد بود، گفت: مرحله چهارم از شرح وظایف تحویل صندوق و ملزومات به وزارت کشور است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
مجلس شورای اسلامی مسئولیت نظارت بر انتخابات شوراها را برعهده دارد.
سیام ** 9314**1336 تنظیم: داود توسلی**انتشار:مهرنوش خانزائی

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما فدراسیون فوتبال، اسامی ناظران ویژه انضباطی را به شرح زیر اعلام کرد.   یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ گل گهرسیرجان- شمس آذر قزوین ناظر ویژه انضباطی: مجید زید آبادی   دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان ناظر ویژه انضباطی: احمد راوش   پیکان تهران - آلومینیوم اراک ناظر ویژه انضباطی: مرتضی مدیحی   سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان ناظر ویژه انضباطی: عباس عابدی   نساجی مازندران - پرسپولیس ناظر ویژه انضباطی: عبداله قطبی   ملوان بندر انزلی - هوادار تهران ناظر ویژه انضباطی: هادی تلاوتی   فولاد خوزستان - تراکتور تبریز ناظر ویژه انضباطی: رحیم حمزه فر   استقلال - ذوب آهن اصفهان ناظر ویژه انضباطی: علی شرکتی

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای امنیت انتخابات دور دوم مجلس در آبادان اعمال شد
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • رقابت نزدیک مرحله دوم وظایف ما را نیز سنگین‌تر می‌کند
  • ویدیو/ چگونه در صندوق‌ های الکترونیکی رأی دهیم؟
  • اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • مراحل رای دادن الکترونیکی چگونه است؟
  • ۷ مرحله رأی دادن در انتخابات الکترونیکی اعلام شد +جزئیات
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی
  • مراحل رای دادن در انتخابات الکترونیکی چگونه است؟