Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ با حکم محمدصادق فرجی، رئیس فدراسیون کاراته، حسن روحانی به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان پسر، نادر جودت و مجید خسروی از استان مرکزی به عنوان مربیان این تیم معرفی شدند.

همچنین در احکام دیگری مهران بهنام فر به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب و معرفی شد و رضا میدانرو، احسان حیدری به عنوان مربیان و رضا عزیزی به عنوان مربی بدنساز این رده سنی منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی فوق هدایت تیم های نوجوانان و جوانان را در رقابتهای قهرمانی آسیا برعهده خواهد داشت که تیرماه در قزاقستان برگزار می شود

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۶۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ اسلامی گفت: تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای گسترش و ترویج کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان شهری و روستایی سراسر ایران طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

وی از تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در ۱۲ باب کتابخانه مساجد استان زنجان خبر داد و افزود: این طرح در راستای افزایش مهارت‌های کتابخوانی کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

به گفته اسلامی، باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با هدف کمک به افزایش مهارت‌های کتابخوانی کودکان و نوجوانان، تقویت کتاب فروشی‌ها از مسیر نوسازی و بهسازی رابطه کودکان و نوجوانان با کتاب فروشی‌ها شهر و روستا، برقراری ارتباط بین اهالی قلم و کودکان و نوجوانان کتابخوان، کمک به گسترش، تبلیغ و معرفی کتاب‌های خوب و مفید، حمایت و توانمندسازی مربیان باشگاه‌ها با ارائه آموزش‌های مهارتی و ایجاد رقابتی سازنده و تشویق کتابخوانان و باشگاه‌های برتر تشکیل می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان زنجان ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی با هدف آموزش شیوه‌های مربیگری و راه‌اندازی باشگاه‌ها برای افراد علاقمند و واجد صلاحیت در این طرح پیش بینی شده است.

وی گفت: مربیان باشگاه‌های کتابخوانی در این کارگاه‌ها علاوه‌بر آشنایی با روش‌های استاندارد و نوین ترویج کتابخوانی با معیار‌های انتخاب کتاب مناسب برای کودکان و نوجوانان، شیوه‌های مختلف خواندن جمعی و گفتگو درباره کتاب و استفاده از شیوه کارگاهی، بر چگونگی راه‌اندازی و اداره باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان نیز مسلط می‌شوند.

اسلامی افزود: شرکت در ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان طی چند مرحله و به صورت مجازی امکان‌پذیر است و در مرحله نخست مربیان متقاضی ثبت و راه‌اندازی باشگاه کتابخوانی باید با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی http://www.tarvijeketab.ir ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند.

آخرین مهلت ثبت نام مربیان متقاضی شرکت در جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در سامانه مذکور ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ است و فرایند ثبت باشگاه و رقابت در دوره ششم جام از نیمه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • معرفی قهرمانان کاراته بزرگسالان کشور در همدان
  • اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور در زاهدان برگزار می‌شود
  • برترین های کاراته زیر ۲۱ سال کشور در همدان معرفی شدند
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • زاهدان میزبان اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند