Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@21:02:12 GMT

دستگیری بتمن و اسپایدرمن عربستانی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۷۰۰۱۱

دستگیری بتمن و اسپایدرمن عربستانی + فیلم

خبرگزاری میزان- پلیس عربستان، "بتمن" و "اسپایدرمن" را به اتهام برهم‌زدن شئون و اخلاق عمومی در استان الخبر دستگیر کرد. به گزارش گروه چند رسانه‌ ای خبرگزاری میزان، دو شهروند عربستانی که با لباس بتمن و اسپایدرمن، در اماکن مختلف این استان، دست به حرکات نمایشی می‌زدند سرانجام بدست پلیس استان الخبر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد، لباس شخصیت‌های اول فیلم‌های هالیوودی بتمن و اسپایدرمن را به تن می‌کردند و پرش‌هایی آکروباتیک انجام می‌دادند. این حرکات نمایشی از پارک الحزام الاخضر آغاز و تا خیابان‌های اصلی ادامه یافت.پلیس محلی، این افراد را به اتهام برهم‌زدن شئون و اخلاق عمومی دستگیر کرده و به دادستانی کل تحویل داد.بتمن و اسپایدرمن، قهرمانان دو فیلم هالیوودی هستند که با توانایی‌های خارق‌العاده خود، مردم را از دست نیروهای شرور نجات می‌دهند.
دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت از منازل در پوشش خانواده

 

به گزارش تابناک از خبرگزاری پلیس، سرهنگ کارآگاه "هادی نوروزی" در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت ها موفق شدند  4 سارق حرفه ای را که اقدام به سرقت از منازل در پوشش خانواده می‌کردند را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: طی این عملیات 2 نفر آقا و 2 نفر خانم دستگیر شدند  که در بازجویی های اولیه به 18 فقره سرقت از منازل سطح شهرستان  اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به استمرار طرح های پیشگیرانه پلیس به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند و منازل خود را به تجهیزات حفاظتی و بازدارنده مجهز کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری یک گروه در هند به اتهام جذب نیرو برای روسیه
  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • قتل ۳ عضو خانواده مریوانی؛ قاتل دستگیر شد
  • قتل در یکی از محلات قدیمی یزد/ قاتل دستگیر شد
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند