Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@16:50:28 GMT

یادواره شهدا در دبیرستان شاهد دختران رشت برگزار شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۷۱۲۷۵

یادواره شهدا در دبیرستان شاهد دختران رشت برگزار شد+عکس

یادواره شهدا در دبیرستان شاهد حضرت فاطمه زهرا (س ) و با حضور مسئولین و دانش آموزان و خانواده شهدا برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرنیان گیل، یادواره شهدا در دبیرستان شاهد حضرت فاطمه زهرا (س ) و با حضور مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان و مربیان دبیرستان شاهد و خانواده شهدا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قربان نژاد مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه دو رشت، به شجاعت ها، رشادت ها، ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و رزمندگان اشاره کرد و این درجه از ایثار را حاصل نگرش متفاوت شهدا به زندگی دانست.
در ادامه، همسر شهید امیررضا علیزاده،‌ شهید مدافع حرم، به خاطره گویی از آن شهید پرداخت و به تلاش مداوم آن شهید در عمل به امر به معروف و نهی ازمنکر اذعان داشت.
همچنین در ادامه این مراسم پدر شهید سجاد طاهرنیا، شهید مدافع حرم، ضمن بازگویی خاطراتی از آن شهید به بیان توصیه هایی خطاب به نوجوانان حاضر در برنامه، در راستای رعایت حجاب، قرائت مستمر قرآن، احترام به والدین و اهمیت نهادن به انجام وظایف دینی پرداخت.
در پایان مراسم با تشییع نمادین شهدا توسط دانش آموزان و قرائت دلنوشته فاطمه جعفری نیا فرزند شهید جعفری نیا همراه بود و از خانواده محترم شهدای حاضر در مراسم تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا در ملکان

 امام جمعه ملکان در یادواره شهدا گفت: شهدا مایه افتخار هستند و کار برای خدا از ویژگی‌های بارز آنان بود.

حجت الاسلام حافظ زمانی هدف شهدا را پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران دانست و افزود: رمز ماندگاری آنها اخلاص در عمل و تداوم خون سرخ عاشورا است.

 وی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام راحل است.

امام جمعه ملکان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن ما دارند و امنیت موجود کشور مرهون خون این شهداست یادآوری کرد: شهدای مدافع حرم امتیاز‌هایی دارند که یکی از این امتیاز‌ها دفاع از حرم‌های اهل‌بیت (ع) و شهادت در این راه است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • شهدا موجب عزت و افتخار ملت و کشور هستند
  • سردار مسجدی: رژیم صهیونیستی به هیچ قاعده‌ اخلاقی پایبند نیست
  • خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند
  • مراسم تکریم خانواده شهید ملک‌مکان در هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی