Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@11:45:06 GMT

کرمانشاه قهرمان مسابقات دو و میدانی کارگران کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۷۱۵۶۰

کرمانشاه قهرمان مسابقات دو و میدانی کارگران کشور شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از درخشش تیم دو و میدانی کارگران استان در رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی مسابقات جهانی لتونی با کسب عنوان نخست خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا داوود یاوری در گفتگو با مرصاد اسپورت، اظهار کرد: در پایان رقابت های انتخابی دو و میدانی کارگران کشور که با شرکت 115 ورزشکار خانم و آقا از سراسر کشور به میزبانی مشهد برگزار شد تیم کارگران کرمانشاه با کسب 530 امتیاز مقام قهرمانی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاوری ادامه داد: در پایان این رقابت ها 18 ورزشکار برای اعزام به رقابت های جهانی ورزش کارگری که خردادماه امسال در کشور لتونی برگزار می شود انتخاب سدند که هفت نفر آن ها را ورزشکاران کرمانشاهی تشکیل می دهند.

وی افزود:در مسابقات بخش آقایان که با شرکت 80 دونده از 20 تیم مختلف برگزار شد از استان کرمانشاه احسان طهماسبی در ماده 200 متر، پژمان یارولی در ماده 800 متر، مرتضی ناظمی در ماده 1500 متر و پرتاب وزنه به عنوان قهرمانی دست یافتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین احسان طهماسبی در ماده 100 متر و مرتضی ناظمی در پرتاب دیسک مقام نایب قهرمانی را کسب کردند.

وی در پایان اظهار کرد: این افراد با کسب مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی مواد مختلف به عنوان نمایندگان دو و میدانی کارگران کشور عازم رقابت های کارگزی جهان در لتونی خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۱۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت رزمی کاران کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، رقابت‌های رزمی انجمن تای بوی قهرمانی رده‌های مختلف ه به میزبانی شهر بوکان در استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در این مسابقات ۸۰۰ ورزشکار از ۱۵ استان کشور در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

در پایان تیم استان کردستان با بدست آوردن پنج مدال طلا در این مسابقات موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی تیمی شد.

سامی وحسام کریمی، آلان محمدی، ژیلوان محمدی و فرزام یونسی طلایی‌های تیم کردستان در این مسابقات بودند.

دیگر خبرها

  • درخشش مریم طوسی در آفریقای جنوبی با قهرمانی و رکوردشکنی
  • بانوی ایرانی رکورد زد و قهرمان شد
  • مریم طوسی رکورد زد و قهرمان شد
  • قهرمانی طوسی همراه با رکوردشکنی در جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • قهرمانی مریم طوسی در رقابت‌های دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • مریم طوسی رکورد ملی را شکست و قهرمان شد
  • موفقیت رزمی کاران کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • نایب قهرمانی افغانستان در مسابقات تکواندوی آزاد بلژیک
  • هادی چوپان قهرمان مسابقات جهانی بدن سازی انگستان
  • هادی چوپان در انگلستان هم قهرمان شد