Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «در انتخابات پيش رو، همان اندازه روزنامه ايران، اعتماد، شرق و... در شکل دادن به آراي خاکستري بي‌تأثيرند که کيهان، رسالت، جوان و... فاقد تأثيرگذاري‌اند.»

به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، محمد آقازاده روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌اي اصلاح‌طلب، در شبکه‌هاي اجتماعي يادداشتي انتقادي منتشر کرده است که گزيده آن در پي مي‌آيد:

««ترديد نکنيد تيم رسانه دولت روحاني، بدون هيچ تلاشي «رکورد ناکارآمدي» را به‌نام خود در تاريخ حک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روابط عمومي‌هاي فشل، وقتي با رسانه‌هاي فشل‌تر حامي دولت گره خوردند، فاجعه‌اي را شکل دادند که تاکنون سابقه‌اي در تاريخ نداشته است.
مشاوران رسانه‌اي روحاني، اصلا الفباي کار رسانه‌اي را هم بلد نبودند و نيستند ولي «توهم کاربلدي» را داشتند، اما اين فاجعه به دولت، آسيب جدي مورد انتظار را نزد؛ چرا که روحاني اين شانس را داشت که انبوه رسانه‌هاي مخالف دولت هم ذره‌اي تأثيرگذاري روي مخاطبان ندارند.
آن‌ها هرچقدر در تخريب دولت زور مي‌زنند، نتيجه‌اي نمي‌گيرند؛ چرا که از همان روز اول شکل‌گيري دولت، بناي تخريب را گذاشتند و اصلا نکته مثبتي در کار اين دولت نديدند.

افراد حرفه‌اي مي‌دانند ستايش و تخريب مطلق در عمل، روي مخاطب بي‌فايده است؛ چون مخاطب وقتي باور مي‌کند يک رسانه جز تمجيد و يا تخريب کار ديگري نمي‌کند، تأثيري از آن نمي‌گيرد مگر آن‌که پيشاپيش با اين رويکرد موافق باشد که در حقيقت اين موافقت ربطي به کارکرد رسانه ندارد.

به‌همين دليل در انتخابات پيش رو، همان اندازه روزنامه ايران، اعتماد، شرق و... در شکل دادن به آراي خاکستري بي‌تأثيرند که کيهان، رسالت، جوان و... فاقد تأثيرگذاري‌اند.
در شبکه‌هاي اجتماعي هم کانال‌ها و افرادي که پيشاپيش همه مي‌دانند چه نظري به‌عنوان موافق و مخالف در مورد دولت دارند، نخواهند توانست موجي به نفع و يا ضرر روحاني ايجاد کنند.


تکليف کار را نيروهاي مستقل و منتقد روشن خواهند کرد که هميشه با فاصله‌گيري انتقادي با همه دولت‌ها و جناح‌ها روبرو شده‌اند.
آن‌ها اگر احساس خطر کنند، با آمدن اين نام و يا آن چهره کشور در معرض خطر قرار مي‌گيرد، مي‌توانند در يک اتحاد نانوشته، سرنوشت انتخابات را روشن کنند. امروز نه دولت و نه مخالفانش ابزار کافي براي قانع کردن آن‌ها ندارند، مگر آن‌که اتفاق غيرمترقبه‌اي آن‌ها را به صحنه بکشاند و در غير اين صورت با يکي از نزديک‌ترين رقابت‌ها روبرو خواهيم شد که برنده به صورت ميلي‌متري و شکننده رداي رياست‌جمهوري را بر تن خواهد کرد و يا بر صندلي‌هاي شورا خواهد نشست.»»



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه / وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی تلگرامی نوشت.

رئیس دانشگاه تهران، همسر آقای رئیسی را به عضویت در هیات جذب اساتید منصوب کرده است.

قصد ندارم این کار را خودشیرینی رئیس دانشگاه بنامم؛ اما واقعا در خیل استادان باسواد و معتبر و متشخص و خوشنام این دانشگاه هیچ فرد شایسته‌ای وجود نداشت که از دانشگاه دیگر آدم آوردند؟

خانم علم‌الهدی کدام ویژگی قابل ذکر را داشته و دارد که چنین حکمی برایش صادر شده؟ و شایسته سالاری در کجای این انتصاب رعایت گردیده است؟

واقعا کدام استادی بخاطر جذب توسط هیاتی که بانوی اول! عضو آن است، به خود خواهد بالید؟

هرچند باید برای شخصیت اساتیدی که توسط هیاتی که مشارالی‌ها عضوش است، نگران باشیم، اما نگرانی بزرگتر برمی‌گردد به اساتیدی که توسط این هیات، ردصلاحیت می‌شوند!

 

tags # جمیله علم الهدی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی را ممنوع الخروج کنیم؟
  • کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی ‌را ممنوع‌الخروج کنیم؟!
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه / وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه