Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@20:33:28 GMT

مدافعان حقوق بشر: امریکا در سوریه آدم می‌کشد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۷۲۷۶۳

گروه های مدافع حقوق بشر در گزارشی اعلام کردند که نیروهای مسلح امریکا اقدامات پیشگیرانه برای اجتناب از تلفات انسانی در میان شهروندان غیرنظامی در سوریه را اتخاذ نکرده است. این حمله روز 16 مارس در استان حلب صورت گرفته و در نتیجه آن 38 شهروند غیرنظامی کشته شده اند.

العالم: امریکا برای جلوگیری از تلفات انسانی در میان غیرنظامیان سوریه، تدابیر لازم را اتخاذ نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش اسپوتنیک، گروه های مدافع حقوق بشر در گزارشی اعلام کردند که نیروهای مسلح امریکا اقدامات پیشگیرانه برای اجتناب از تلفات انسانی در میان شهروندان غیرنظامی در سوریه را اتخاذ نکرده است. این حمله روز 16 مارس در استان حلب صورت گرفته و در نتیجه آن 38 شهروند غیرنظامی کشته شده اند.

در این گزارش 16 صفحه ای گفته شده که ایالات متحده امریکا نتوانسته هدف را که یک مسجد بوده تشخیص بدهد و این موضوع را در نظر نداشته اند که آن زمان مردم برای نماز در مسجد بوده اند. مدافعین حقوق بشر خاطر نشان می کنند که هیچ مستنداتی دال بر حمله شبه نظامیان تروریست به این مسجد در دست نیست.

اولی سالوانگ نماینده نیروهای مسلح امریکا می گوید که مقامات امریکا باید توضیح بدهند که چه عامل مانع از انجام کار درست آنها تا پیش از مله شده و باید تلاش کنند که این اتفاق دیگر تکرار نشود.

مقامات امریکا وعده داده اند که تحقیقات لازم را در این رابطه انجام دهند، از جمله بایستی روشن کنند که قربانیان از افراد غیرنظامی بوده اند یا خیر؛ و این که آیا ساختمان مسجد در این حمله تخریب شده است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات

منابع خبری در غرب افغانستان اعلام کردند بر اثر حمله مسلحانه به مسجد شیعیان در هرات شماری از نمازگزاران شهید و زخمی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، افراد مسلح ناشناس به سوی نمازگزارن شیعه در شهرستان «گذره» ولایت هرات تیراندازی کردند که بر اساس گزارش‌های اولیه یک عالم دین و شماری از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

برخی منابع محلی می گویند نمازگزاران پس از اقامه نماز در شهرک «محمدیه» هنگام خارج شدن از مسجد هدف حمله دو مهاجم موتور سوار قرار گرفتند.

گفته می‌شود حجت الاسلام جاوید از بزرگان این شهرک در حادثه تروریستی مسجد امام زمان عج و پنج نفر دیگر به شهادت رسیده‌اند.

جزئیات بیشتری از این حمله تروریستی منتشر نشده است.

مقامات امنیتی هرات نیز تاکنون اظهارنظری نکرده‌اند.

دور تازه حمله به نمازگزاران در افغانستان 11 کشته برجا گذاشتایران حمله تروریستی به نمازگزاران مسجد شهر هرات را محکوم کردمحکومیت همه جانبه حمله انتحاری هرات

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • ۷ شهید درپی حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه