Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، محمدکرم محمدی روز سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات پیشوا گفت : مجریان برگزاری انتخابات تابع قانون بوده و می باید با پایبندی به این مهم ، اعتماد و اطمینان مردم برای حضور و مشارکت گسترده در انتخابات را فراهم کنند.
وی بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب ، آراء مردم حق الناسی است که تمامی مجریان برگزاری انتخابات می باید به عنوان یک وظیفه شرعی از آن مراقبت نمایند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: ایران اسلامی در آستانه قدرت نمایی بزرگی قرار دارد و لازم است تا همه افراد واجد شرایط به منظور نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در این رویداد مهم سیاسی مشارکت داشته باشند.
فرماندار پیشوا افزود : بزرگ ترین افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ، برخورداری از پشتوانه و حمایت دائمی مردم است و در این عرصه مهم همه افراد وظیفه دارند تا فارغ از تفکر جناحی و جریانی، در برگزاری شایسته 2 انتخابات پیش رو آنگونه که در شأن نظام باشد، اهتمام داشته باشند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی روز 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر

فرماندار ویژه خرمشهر در جمع دانش آموزان دختر این شهرستان و در نشست رویداد خلیج فارس با اشاره به اهمیت تاریخ ایران و حفاظت از آرمان های کشورمان خلیج فارس را میراث تاریخی ایران دانست. 

مسعود خواست خدایی گفت: ایران اسلامی با اقتدار خود اجازه نداد یک وجب از خاک ایران جدا شود، اما نظام طاغوتی سابق بحرین و بخش‌های دیگری از ایران را از دست داد.

وی تصریح کرد: امروز غرب و نظام استکبار فهمیده اند که چگونه با ایران سخن بگویند و این نشان از قدرت و اقتدار ایران اسلامی است.

فرماندار خرمشهر خطاب به دانش آموزان دختر حاضر در این نشست گفت: غرب و استکبار با همراهی برخی از کشور‌های منطقه سعی کردند نام جعلی خلیج عربی را جای خلیج فارس عنوان کنند، اما با ایستادگی ملت و دولت و اقتدار ایران متوجه شدند که باید با زبان احترام و تاریخ با ایران سخن بگویند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه