Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@16:28:39 GMT

آغاز پرواز از فرودگاه زنجان به عتبات عالیات

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۷۳۰۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر فرودگاه زنجان از برقراری مجدد پرواز زنجان-مشهد و بالعکس خبرداد و گفت: پرواز مسیر مشهد به زنجان و مشهد از تاریخ ۵ اردیبهشت ماه سالجاری در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته از فرودگاه زنجان انجام خواهد شد.

محمد قاسمی با بیان اینکه پروازها توسط شرکت آتا از فرودگاه زنجان انجام می شود، افزود: پرواز زنجان – مشهد مدتی لغو شده بود و شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به دلیل انجام ندادن تعهدات تا اطلاع ثانوی لغو پرواز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرودگاه زنجان اظهار داشت: این شرکت هواپیمایی باوجود تاخیر ۷ الی ۸ ساعته هیچ گونه واکنشی به این امر نشان نداد و از مسافران عذ رخواهی نکردو عدم رضایت از این شرکت علت مهم لغو پروازها از فرودگاه زنجان با این شرکت بود.

قاسمی تاکیدکرد: این شرکت نیروی برای ارائه خدمات نداشت و همچنین در انجام تعهدات و قراردادهای خود کوتاهی کرد.

وی افزود:شرکت هواپیمایی شرکت ایران ایرتور به تعهدات خود به درستی عمل نکرده و توافقات خودرا زیر پا گذاشته و برهمین اساس در حال حاضر پروازها لغو شده و در حال حاضر با یک شرکت دیگر در حال رایزنی هستیم و تا چند روز آینده پروازها به مشهد انجام می شود.

مدیر فرودگاه زنجان تصریح کرد:آخرین پرواز مشهد – زنجان روز دوشنبه انجام شدوبه دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و وجود برف روی زمین این هواپیما نتواست فرود بیاید و در فرودگاه مهر آباد نشست.

قاسمی افزود: پرواز از فرودگاه زنجان به عتبات و عالیات دوباره از سالجاری آغاز می شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند

حسام قربانعلی، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از سوم اردیبهشت ماه تا به امروز بیش از یک هزار و ۵۰۰ زائربا پروازهای  ایران ایر اعزام شده اند گفت: در طی این سه روز حجاج از فرودگاه‌های‌حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند

وی افزود:اولین گروه زائران حج عمره  استان تهران در ساعت ۹و ۳۰ دقیقه بامداد سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ وارد فرودگاه مدینه منوره  شدند.

 قربانعلی بیان کرد: عملیات اعزام زائران حج عمره پس از ۹ سال انتظار، با انجام  پرواز شماره  ۱۵۰۸ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در سوم اردیبهشت ماه از فرودگاه امام خمینی شروع شد.

وی بیان کرد: در عملیات اعزام عمره گزاران استان تهران، با توجه به تعداد زائران این استان  روزانه  تعداد ۲۵۵ زائر (۳ کاروان) در قالب یک پرواز  رهسپار فرودگاه مدینه منوره می‌شوند.

او گفت:برای اعزام عمره گزاران روزانه ۲ پرواز برنامه ریزی شده است که امروز علاوه بر تهران از فرودگاه مشهد مقدس نیز زائران به مدینه اعزام خواهند شد. 

به گفته قربانعلی  پروازهای حج عمره استان تهران به مدت ۱۱ روز ادامه دارد و از سایر ایستگاه‌های پروازی  در این عملیات صرفا یک پرواز برای انتقال زائران حج عمره انجام‌می‌شود.

وی افزود : هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این عملیات ۴۴  پرواز رفت و برگشت در مدت  ۲۱ روز  انجام‌خواهد داد و در مجموع عمره گزاران با ۶۶  کاروان  به سرزمین وحی اعزام‌می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد