Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-07@09:28:05 GMT

خبر شهادت امام جمعه آمل در سوریه تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۷۳۵۸۴

خبر شهادت امام جمعه آمل در سوریه تکذیب شد

تسنیم: حجت‌الاسلام محمد اسحاق جوری از آمل بیان کرد: با توجه به درج خبر شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلیل مرتضوی امام جمعه آمل در سوریه از سوی دفتر وی تکذیب می‌شود.

مسئول دفتر امام جمعه شهرستان آمل با بیان اینکه خبر منتشر شده در فضای مجازی از پایه و اساس کذب است ادامه داد: امام جمعه آمل تا دقایقی قبل هم به مناسبت بازگشت از سوریه در دفتر کاری‌اش میزبان مدیران ادارات و مردم این شهرستان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان کرد: آمل جمعه آمل به مدت 10 روز برای تبلیغات مدافعان حرم اهل بیت(ع) در کشور سوریه حضور داشت و روز یکشنبه به آمل بازگشت.

جوری یادآور شد: امروز 29 فروردین به مناسبت روز ارتش وی با یکی از فرماندهان ارتش این شهرستان نیز دیدار داشتند.


-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است

به گزارش خبرنگار مهر، مردم ولایتمدار نقاط مختلف شهری و روستایی این استان با به راه انداختن دسته‌های عزاداری و کاروان‌های غم در سالروز شهادت امام صادق (ع) به سوگ نشستند.

به همین مناسبت مردم اراک شب گذشته و امروز (شنبه) با حضور در مساجد، حسینه‌ها و تکایا در سوگ رئیس مذهب تشیع به سینه زنی و عزاداری پرداختند.

از ساعات اولیه امروز اقشار مختلف مردم شهر اراک با برنامه ریزی‌های از قبل تعیین شده در میدان اصلی شهر (میدان شهدا) تجمع کردند و با تشکیل دسته‌های سینه زنی و زنجیر زنی به سمت مصلای بیت المقدس به راه افتادند.

روحانیان و طلبه‌های حوزه‌های علمیه شهر اراک نیز با پیوستن به عزاداران امام صادق (ع) در سوگ امام، مقتدا و استاد خود اشک ماتم ریختند.

عده‌ای دیگر از مردم موحد شهرستان اراک و زرندیه شب گذشته و امروز با برپایی مراسم تعزیه خوانی شهادت امام جعفر صادق (ع)، عشق و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به منصه ظهور گذاشتند.

همچنین مردم مؤمن شهرستان خمین نیز از ساعات اولیه امروز با حضور در بیت تاریخی امام راحل به عزاداری برای طلایه دار مذهب مقدس تشیع پرداختند.
مراسم عزاداری و به راه انداختن کاروان غم امام جعفر صادق (ع) در شهرستان‌های ساوه، زرندیه، آشتیان، کمیجان، فراهان، شازند، محلات، دلیجان و خنداب نیز برگزار شد.

امام صادق (ع) در ۱۷ ربیع‌الاول سال ۸۳ هجری قمری در مدینه بدنیا آمد و در ۲۵ شوال ۱۴۸ هجری در سن ۶۵ سالگی به دست منصور دوانیقی خلیفه عباسی مسموم و به شهادت رسیدند.

کد خبر 6096338

دیگر خبرها

  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • گوشه‌هایی از مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) از لنز دوربین شهروندخبرنگار‌ها
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • سوگواری مردم شهرستان خوی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)