Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر با برگزاری کارگاه‌های دارالفنون از روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه در کاخ جشنواره آغاز می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا ، کارگاه‌های فیلمنامه نویسی جشنواره با حضور رضا میرکریمی و مازیار میری، مسئول بخش دارالفنون صبح روز چهارشنبه ساعت 10 صبح در سالن چهار پردیس سینمایی چارسو شروع به کار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد توحیدی، فریدون جیرانی، مهران کاشانی و احمدرضا معتمدی از مدرسان کارگاه های دو روزه فیلمنامه نویسی هستند. این بخش میزبان 110 هنرجوی داخلی و خارجی است که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها روزهای اول در کارگاه‌های فیلمنامه‌نویسان ایرانی حضور پیدا می‌کنند.

مخاطبان دارالفنون (اردوی استعدادیابی) جوانان فیلم‌ساز مستعد و علاقه‌مند به سینمای ایران در سراسر نقاط کشور و هم‌چنین کشورهای منطقه و جهان است.

هدف این بخش شناسایی و کشف استعدادها در طول جشنواره و برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های مختلف آموزشی با حضور سینماگران و اساتید ایرانی و خارجی است. هنرجویان دارالفنون پس از طی این دوره شش روزه، به عضویت دائمی این مرکز درمی‌آیند و درنتیجه فعالیت‌های سینمایی آن‌ها در طول سال مورد پایش و رصد جشنواره قرار خواهد گرفت.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، 8-1 اردیبهشت 1396(21 تا 28 آوریل 2017) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1380/P1010110/S4,34/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش‌های پراکنده در زنجان از فردا

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: با تقویت سامانه بارشی از فردا بارش‌های رگباری و رعد و برق به خصوص نیمه غربی و جنوبی استان را فرا می‌گیرد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان تا حدودی ابری است، افزود: این شرایط جوی از بعدازظهر با وزش باد و بارش‌های خفیف به خصوص در ارتفاعات استان همراه می‌شود.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان، تصریح کرد: روز جمعه نیز بارش‌ها با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان ادامه خواهد یافت.

رحمن‌نیا تاکید کرد:‌ با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها شهروندان طی این مدت از توقف و تردد در حاشیه و حریم آنها اجتناب کنند.

وی تصریح کرد: به تدریج دمای هوا به طور نسبی کاهش خواهد یافت و روزهای خنک‌تری را پیش رو خواهیم داشت.

رحمن‌نیا دمای فعلی شهر زنجان را ۱۶ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه یافتن گروه سرود چهارمحال و بختیار به جشنواره «نغمه‌های روشن فردا»
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • آغاز بارش‌های پراکنده در زنجان از فردا
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان