Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@09:22:14 GMT

حادثه تصادف در مسکن مهر شهر ورزنه+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۷۴۲۵۲

حادثه تصادف در مسکن مهر شهر ورزنه+ تصاویر

عصر امروز بر اثر برخورد شدید پژو سواری با تیر برق خسارتی بالغ بر ۷۰ میلیون ریال وارد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق ، عصر امروز در میدان امام رضا(ع) مسکن مهر شهر ورزنه پژو سواری ۴۰۵ با پایه تیر برق برخورد کرد و دو نفر از سرنشینان دچار جراحت شدیدی از ناحیه سر و گردن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور به موقع اورژانس در صحنه و انتقال مصدومان به بیمارستان الزهرای اصفهان تا حدود بسیاری از وخامت این تصادف کم کرد ولی با این حال توجه رانندگان به جلو می تواند از وقوع این حوادث جلوگیری کند.

سروان نیکبخت رئیس پلیس راهور شهر ورزنه علت حادثه را بی احتیاطی از جانب راننده سواری پژو ۴۰۵ به علت عدم توجه به جلو اعلام کرد.

در این حادثه خسارتی بالغ بر ۷۰ میلیون ریال بر سواری و همچنین پایه تیر برق وارد شد.



انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

کد خبر 747356

دیگر خبرها

  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت