Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@16:44:11 GMT

تکذیب شایعه؛ شهادت امام جمعه آمل صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۷۴۹۷۲

تکذیب شایعه؛ شهادت امام جمعه آمل صحت ندارد

شهادت حجت‌الاسلام مرتضوی امام جمعه آمل صحت ندارد و وی شب گذشته از سوریه به کشور بازگشته است. به گزارش جهان نيوز، از ساعاتی پیش اخباری در فضای مجازی مبنی بر شهادت حجت‌الاسلام مرتضوی امام جمعه آمل منتشر شده بود که بلافاصله تکذیب شد.
سید ابراهیم موسویداماد امام جمعه آمل دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس خبر شهادت وی را تکذیب کرد و گفت: حجت‌الاسلام مرتضوی در صحت کامل به‌سر می‌برد و شب گذشته از سوریه برگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قرار است تا دقایقی دیگر حجت‌الاسلام مرتضوی امام جمعه آمل با خبرنگاران مصاحبه کند.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد

امام جمعه شهرستان خوی گفت: اجتناب از نزاع‌های سیاسی و تنش زا و به کار گرفتن تمام تلاش و توان در راستای خدمت بی منت به مردم، حفظ روحیه امید و نشاط اجتماعی در میان مردم با رعایت اصل عدالت و توزیع عادلانه امکانات از جمله مواردی است که اعضا شوراها باید به آن توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان خوی ضمن تبریک روز نهم اردیبهشت روز شوراها به اعضا شوراهای اسلامی اظهار کرد: گره‌گشایی از مشکلات مردم و نیازهای اساسی در مصوبات و مقررات باید در دستور کار اعضای شورا باشد.

وی با بیان اینکه مردم این افراد را به‌عنوان مشاور امین انتخاب می‌کنند تا در روستاها و شهرها بتوانند نیازمندی‌های اساسی مردم را مد نظر قرار دهند و نباید نیازها و موارد غیر ضروری جای خود را به نیازهای ضروری بدهد، افزود: اعضای شوراها باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که بتوانند از مشکلات اولویت دار مردم مثل ترافیک گره‌گشایی کنند.

امام جمعه شهرستان خوی با بیان اینکه مردم را باید ولی نعمت بدانیم، تصریح کرد: امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین مردی که انقلاب ما مرهون وجودش است می‌فرمایند به من اگر خادم بگویید خوشحال‌تر از این هستم که به من رهبر بگویید، ما مردم را ولی نعمتمان بدانیم. خانواده‌های مکرم شهدا ولی نعمت ما هستند.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی با تاکید بر اینکه تکریم و حفظ کرامت انسانی در مجموعه شورا و شهرداری و ادارات شهرستان توصیه بنده است، گفت: اجتناب از نزاع‌های سیاسی و تنش‌زا و به کار گرفتن تمام تلاش و توان در راستای خدمت بی منت به مردم، حفظ روحیه امید و نشاط اجتماعی در میان مردم با رعایت اصل عدالت و توزیع عادلانه امکانات از جمله مواردی است که اعضا شوراها باید به آن توجه کنند.

وی با اشاره به عملکرد مدیریت شهری خوی یادآور شد: در عرصه‌های فرهنگی کارهای بسیار خوبی انجام می‌شود، در راستای گسترش فضای سبز و پارک‌ها و تنظیم خیابان‌ها و معابر و کمربندی‌ها کارهای فاخری انجام شده است اما در برخی از مناطق شهر نیاز مبرم به نهال کاری، ایجاد پارک و مراکز تفریحی، مراکز ورزش عمومی، پارک محله، گسترش فضای ورزشی (به ویژه فضای ورزشی ویژه بانوان) وجود دارد.

امام جمعه شهرستان خوی همچنین با اشاره به عملیات وعده صادق عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب موضوع اصلی در قضایای اخیر اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و شکست هیمنه دشمن بوده و تعداد موشک و یا اصابت به هدف اهمیتی پایین‌تر دارد.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی اظهار کرد: مسئله قدرت، جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زد، مسئله شکست هیمنه اسرائیل جنایت کار است. مسئله تشجیع و قوت قلب مسلمانانی است که اسیر حکام بی‌لیاقت و دنیازده هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز کارگر افزود: حمایت از کارگر به این معنی است که ما جنس ایرانی و داخلی را خریداری بکنیم تا ثروت ملی افزایش پیدا بکند.

امام جمعه شهرستان خوی گفت: تضمین امنیت شغلی، مسئله بیمه‌ها و اجرا نشدن سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی، ایمنی نیروی کار و ارتقای مهارت‌های شغلی چهار مسئله مهم کارگران است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی همچنین با اشاره به در پیش رو بودن روز معلم تصریح کرد: در عظمت معلم همین بس که همه ما وقتی به دنیا آمدیم هیچ چیزی بلد نبودیم معلم به ما یاد داد تا قرآن و مفاتیح و کتاب‌ها را بتوانیم بخوانیم، این معلم در دل انسان یک چراغی را روشن کرد و انسان را از جهل به دانایی رساند.

کد خبر 748073

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول