Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - واتس اپ نسخه آزمايشي جديدي از اين اپليکيشن را براي ويندوز 10 موبايل منتشر کرده است که به شما امکان مي دهد در صورت تغيير شماره موبايل، مخاطبين خود را به صورت خودکار از اين مسئله آگاه کنيد.

به گزارش خبرگزاري آريا ، نسخه آزمايشي واتس اپ ويندوز فون يا ويندوز 10 موبايل به زودي کاربران اين سيستم عامل را از دردسر هاي تغيير شماره هاي موبايل خلاص مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولا تغيير شماره موبايل براي کاربران واتس اپ عمل ناخوشايندي است، چرا که پروفايل واتس اپ به شماره موبايل متصل است. مسلما هر چقدر زود تر قادر باشيد مخاطبين تلفن همراه خود را از راه جديد برقراري ارتباط با خود آگاه کنيد، زندگي آسان تري خواهيد داشت! نسخه آزمايشي اين اپليکيشن پيام رسان در ويندوز فون به کاربران اجازه مي دهد تا با به کارگيري يک قابليت جديد، در هنگام عوض کردن شماره موبايل خود مخاطبين را از اين امر آگاه کنند. بنابر اين، پس از عوض کردن شماره موبايل، اعضاي گروه هاي شما از اين مسئله و شماره جديد شما آگاه مي شوند.
اين قابليت جديد علاوه بر نمايش خودکار شماره جديد شما در گروه هاي عضو شده، سه گزينه را در اختيار شما قرار مي دهد. شما مي توانيد شماره جديد خود را با تمامي مخاطبين به اشتراک بگذاريد و يا اين کار را تنها با افرادي که با آن ها چت داشته ايد، انجام دهيد. همچنين مي توانيد از اشتراک گذاري شماره جديد با کل مخاطبين خود جلوگيري کنيد. به هر حال، اين قابليت جديد به صورت پيش فرض غير فعال است.
البته بايد توجه داشت، تا زماني که نسخه آزمايشي (Beta) واتس اپ را از مايکروسافت استور روي دستگاه ويندوز فون يا ويندوز 10 موبايلي خود نصب نکنيد، اين قابليت براي شما در دسترس نخواهد بود. همچنين بايد بدانيد که پيش از نصب نسخه آزمايشي، بايد نسخه معمولي WhatsApp را از دستگاه خود حذف نماييد. از آنجايي که بسياري از نسخه هاي آزمايشي اپليکيشن ها پايدار نبوده و دچار مشکلاتي هستند، بسياري از کاربران ترجيح مي دهند تا زمان ارائه نسخه نهايي اين اپليکيشن منتظر بمانند.
از سوي ديگر، استفاده از نسخه آزمايشي به شما اين امکان را مي دهد تا پيش از دوستان خود از قابليت هاي جديد يک اپليکيشن آگاه شده و آن ها را آزمايش کنيد.
شما مي توانيد هم اکنون با کليک بر روي اين لينک، اين اپليکيشن را از وب سايت مايکروسافت دريافت کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایکروسافت تیم‌های ویندوز و سرفیس خود را تحت یک رهبری ادغام می‌کند

ایتنا - مایکروسافت تجربیات خود در ویندوز و تیم‌های دستگاه‌های ویندوزی را برای تشکیل یک بخش واحد، تحت رهبری پاوان داولوری (Pavan Davuluri)  گرد هم می‌آورد.
مایکروسافت تجربیات خود در ویندوز و تیم‌های دستگاه‌های ویندوزی را برای تشکیل یک بخش واحد، تحت رهبری پاوان داولوری (Pavan Davuluri)  گرد هم می‌آورد.

داولوری از سال گذشته، پس از اینکه مایکروسافت، دستگاه‌های ویندوز را پس از خروج پانوس پانای تقسیم کرد، به عنوان سرپرست تیم سرفیس مشغول کار بوده است. مایکروسافت، این بار با استفاده از تجربیات گذشته ویندوز، میخائیل پاراخین را که مسئول موتور جستجوی بینگ و تجارت تبلیغاتی آن بود را نیز دوباره به کار میگیرد.

رئیس فناوری این شرکت بیان کرد که پاراخین تصمیم گرفته است نقش‌های جدیدی را کشف کند. به طور دقیق مشخص نیست که آیا او به طور کلی مایکروسافت را ترک می‌کند یا هنوز در حال جستجو برای فرصت‌های جدید در این شرکت است. در حال حاضر، پاراخین هنوز در مایکروسافت مشغول به کار است و در طول دوره انتقال به مدیر ارشد فناوری شرکت کوین اسکات پاسخ خواهد داد.

ادغام این دو تیم به شرکت این امکان را می‌دهد که رویکردی جامع را برای ساختن سیلیکون، سیستم‌ها، تجربیات و دستگاه‌هایی اتخاذ کند که شامل کلاینت ویندوز و سرویس ابری برای این دوره هوش مصنوعی است. در حالی که داولوری اکنون سرپرستی تیم تجارب وب و دستگاه‌ها را بر عهده دارد، اولی هنوز باید به سلیمان، که مسئول تلاش های هوش مصنوعی مایکروسافت است، پاسخ دهد.
 

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۹ فروردین ۱۴۰۳/ نمای جدید از بازار موبایل
  • قطع همکاری سیستم پرداخت سامسونگ با میر روسیه
  • آنچه که باید از کنکور ۱۴۰۳ بدانیم/ مهمترین تغییر آزمون امسال
  • مایکروسافت تیم‌های ویندوز و سرفیس خود را تحت یک رهبری ادغام می‌کند
  • کاربران آیفون مراقب حملات فیشینگ جدید باشند
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • اندروید ۱۵ نصب اپلیکیشن‌های قدیمی را غیرممکن می‌کند
  • این قسمت از ویندوز ۳۰ سال بدون تغییر مانده
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۷ فروردین ۱۴۰۳/ بودجه مورد نیاز برای خرید بهترین میان‌رده بازار
  • گوگل به‌روزرسانی‌های جدید هوش مصنوعی برای فیت‌بیت منتشر می‌کند