Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@23:11:58 GMT

دنی آلوس: هنوز هم طرفدار بارسلونا هستم

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۷۵۹۶۸


دنی آلوس، ستاره برزیلی یوونتوس در نشست خبری پیش از دیدار فردا شب برابر بارسلونا شرکت کرد.​​​​​​​
به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوس بعد از سالها حضور با لباس بارسلونا، حالا فردا شب قرار است برابر این تیم به میدان برود.دنی آلوس گفت: "بازگشت به نوکمپ بسیار احساسی خواهد بود و من تا به حال چنین فرصتی را نداشته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر من شانس ما برای صعود 60 و شانس حریف 40 درصد استبا تمام احترام می دانیم که بازی کردن در نوکمپ دشوار است و ما نه برای دفاع کردن، که برای گل زدن بازی می کنیم. تمام تلاش ما تحت فشار قرار دادن بارسا است و زدن یک گل در نوکمپ تفاوت بزرگی در شرایط ایجاد می کند.
در پایان فصل قبل ما دستاوردهای بزرگی داشتیم و من هنوز هم هوادار بارسلونا هستم اما در زندگی حرفه ای خودم نیاز به حضور در تیمی دیگر را حس کردم. بارسلونا در گوشه ای از قلب من جایگاه جدایی دارد اما باید این قسمت را از زندگی حرفه ای خود جدا کنم.اگر در مورد جدایی از بارسا حرف زدم زیرا احساس متناقضی در این ارتباط داشتم و فکر می کردم برای این کار تحت فشار بوده ام. برای ابراز این صحبت ها با رسانه های مادریدی حرف زدم زیرا می دانستم رسانه های بارسا حرف هایم را دستکاری می کنند."

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا

 بارسا حالا به خیرونا وابسته است تا لیگ را در رده دوم به پایان برساند و بتواند به دوره بعدی سوپرجام اسپانیا راه یابد. شرکت در این بازی‌ها برای بارسا 6 میلیون یورو درآمدزایی دارد. 

شکست 4-2 در مونتیلیوی، بلوگرانا را مجبور می‌کند که در چهار بازی بعدی یک امتیاز هم از دست ندهد. با توجه به تقویم بازی‌ها، به نظر می‌رسد بازی‌های بعدی خیروها کمی ساده‌تر از بارسلونا باشد. برای خیرونا بازی برابر ویارئال و نیز در زمین والنسیا دشوارترین خواهد بود و بارسلونا برابر سوسیداد و سویا کار سختی خواهد داشت.

هفته بعد بارسا دوشنبه باید در زمین خود برابر سوسیداد قرار بگیرد در حالی که خیرونا جمعه شب میهمان آلاوس است.

تقویم بازی‌های خیرونا و بارسا تا هفته پایانی

خیرونا (73 امتیاز)
هفته 35: آلاوس-خیرونا
هفته 36: خیرونا-ویارئال
هفته 37: والنسیا-خیرونا
هفته 38: خیرونا-گرانادا

بارسلونا (72 امتیاز)
هفته 35: بارسا - رئال سوسیداد
هفته 36: آلمریا-بارسا
هفته 37: بارسا-رایو وایکانو
هفته 38: سویا-بارسا

 

دیگر خبرها

  • بارسا مجوز گرفت: نوکمپ با یک سورپرایز ساخته می‌شود
  • بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان 2024
  • رونمایی بارسا از مرکز تجاری لاکچری آبی‌اناری (عکس)‏
  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • فقط به خیرونا تبریک می‌گویم، رئال لایقش نیست!
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند