Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-06@06:25:17 GMT

بیش از 2 هزار نوعروس راهی خانه بخت شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۷۶۵۳۰

بیش از 2 هزار نوعروس راهی خانه بخت شدند

مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: در سال 95 حدود 2 هزار و 200 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان تهران راهی خانه‌بخت شده‏اند.

محسن ولیئی مدیر کمیته امداد استان تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در سال 95 حدود 2 هزار و 200  نوعروس تحت حمایت این نهاد به خانه بخت رفتند که بیش از 4 میلیارد و 300 میلیون ریال کمک هزینه تأمین جهیزیه به این  نوعروسان پرداخت شده و هیچ پشت نوبتی از سال 95 برای امسال باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ولیئی گفت: در سال 95 مبلغ 450 میلیارد ریال کمک معیشت به حدود 60 هزار خانوار تحت حمایت با جمعیت بیش از 105 هزار نفر پرداخت شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان تهران در پایان گفت: در کنار پرداخت مستمری، برگزاری اردوهای فرهنگی و آموزشی، کمک هزینه‌ تأمین جهیزیه، پرداخت بیمه تأمین اجتماعی، کمک هزینه درمان بیماران صعب‌العلاج، احداث، خرید و تعمیر مسکن مددجویان، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ارایه تسهیلات اشتغال و خودکفایی از دیگر اقدامات این نهاد برای رفع مشکلات خانواده‎های تحت حمایت این نهاد است.

-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است

چند وقت پیش، برخی بلاگر‌های فضای مجازی مدعی شدند در سال جدید برای تمدید قرارداد اجاره، مالکانشان درخواست دریافت اجاره به صورت دلاری را داشتند.
برخی از واسطه‌گران این منطقه در رابطه با این موضوع، تایید کردند که معدود مالکانی وجود دارند که خواهان دریافت اجاره به صورت ارزی هستند.

بخش دیگری از این مالکان نیز گفتند، مالکانی که خارج از کشور هستند این گزینه را مطرح می‌کنند؛ اما به گفته برخی دیگر، مالکانی در داخل ایران به دنبال مشتری دلاری هستند و البته دسته آخر تاکید داشتند اجاره دلاری بازار خودش را دارد.

به گفته آنها، برخی مالکان ملک خود را به به افراد خارجی همچون دیپلمات‌ها و کارکنان شرکت‌های چندملیتی اجاره می‌دهند و بنابراین، با نرخ دلار حساب می‌کنند.

همچنین تعدادی از واسطه‌گران، تاکید داشتند به دلیل اینکه این موضوع قانونی نیست حاضر به نوشتن قرارداد نیستند.

به گفته تعدادی دیگر، مستاجران ایرانی حاضر به پذیرش ریسک قرارداد ارزی نیستن و معمولا تن به اجاره نمیدهند؛ اما بعضی از واسطه‌ها نیز می‌گفتند قبلا چنین مواردی داشته‌اند، اما امسال تا به الان نه.

در بررسی فایل‌های لوکس تو مناطق ۱ و ۲ و ۳ تعداد این فایل‌ها قابل توجه نبود، اما برای مثال، واحدی ۹۰ متری مبله با تمام امکانات در محله جردن، بدون ودیعه، اجاره ماهانه‌اش ۷۰۰ دلار گذاشته شده البته اشاره شده که کل این ساختمان ۵ طبقه به افراد خارجی اجاره داده می‌شود.

نکته دیگر اینکه معمولا این واحد به همین صورت مبله هستند و مدت زمان اجاره آن طولانی نیست.

واحدی ۳۰۰ متری با ۲۳ سال ساخت در همین محله با تمام امکانات و مبله، ۱۵۰۰ دلار ماهانه قیمت گذاشته شده که در آگهی ذکر شده برای مستاجران ایرانی در صورت پرداخت ریالی، ضربدر دلار روز می‌شود.

منبع: اکوایران

tags # مسکن ، اجاره‌نشینی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • صدای چپ امریکایی را  در تهران می‌شنوید؟
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • تهران قدیم | تصویر متفاوت از پوشش زنان در کنکور ۵۰ سال قبل/ عکس
  • عضو روحانیت مبارز: بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است
  • باورنکردنی؛ اجاره این خانه‌ها در تهران به دلار است
  • چطور برای افغان‌ها کار هست، برای ایرانی‌ها کار نیست؟!
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران | بازگشت به خانه پدری
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول