Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگاردنیای ورزشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام 2 دیدار حساس و مهم پیگیری خواهد شد تا تکلیف 2 تیم دیگر حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود. بارسلونا در خانه پذیرای یوونتوس خواهد بود و موناکو شگفتی ساز هم از دورتموند پذیرایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بارسلونا - یووتوس/کاتالان ها به دنبال کامبک، بیانکونری ها در راه ثبت حماسه
2 تیم یوونتوس ایتالیا و بارسلونای اسپانیا امشب در یکی دیگر از حساس ترین رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 به وقت ایران در ورزشگاه نیوکمپ رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.
حاصل دیدار های 2 تیم در گذشته 5 پیروزی برای یوونتوس، 3 پیروزی برای بارسلونا و 3 تساوی بوده است.
قضاوت این دیدار بر عهده بیورن کویپرس هلندی است که پیش از این سابقه قضاوت بازی هر کدام از 2 تیم را داشته است. البته این داور کمی بیشتر برای یوونتوسی ها بدشانس آورده تا بارسلونایی ها،
بازی رفت 2 تیم در ورزشگاه یوونتوس آرنا در حالی برگزار شد که 2 تیم انگیزه های فراوانی برای این بازی داشتند. یونتوس با خاطره شکست 3 بر یک فینال برلین پا به میدان گذاشت و بارسلونا با نتتایج خوب و بدی که در چند وقت گذشته متغیر بودند به میدان آمد.
شاگردان آلگری که سال هاست با کسب سری آ و جام حذفی ایتالیا به نوعی دست نیافتنی ترین تیم ایتالیا هستند به دنبال آن بودند تا با شکست بارسلونا پس از سال ها فوتبال ایتالیایی را به رخ حریفان بکشند.
یوونتوس که یکی از ناکام ترین تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا است در یک شب رویایی موفق شد در مقابل یکی از موفق ترین تیم های چند سال اخیر اروپا با 2 گل دیبالا و کیه لینی به برتری برسد.
این برتری نه تنها پیروزی یک تیم ایتالیایی مقابل بارسلونا بعد از چند سال بود بلکه نشان داد شاید روز های دور اروپا که یوونتوس بر قله آن بود، دوباره فرا رسد.
با این حال آن بازی به نتیجه 3 بر 0 به پایان رسید تا یوونتوس یک گام به یکی از بزرگترین کار های خود در چند سال اخیر دست بزند. اما این دیدار پایان کار نبود.
آن ها اگر در اندیشه صعود به نیمه نهایی هستند باید امشب در ورزشگاه خانگی کاتالان ها دست به بزرگ ترین کار خود در سال های اخیر بزنند.
اما در طرف مقابل حریف یوونتوسی ها تیم آسانی نخواهد بود.
کاتالان ها بدون شک امروز یکی از بهترین تیم های جهان هستند و آمار خیره کننده آن ها در بازی های گذشته نشان از آن دارد که هرکاری از دست بارسایی ها بر می آید.
بازگشت رویایی بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن در مرحله گذشته در حالی که بازی خود را در پاریس 4 بر صفر شکست خورده بودند و یا 3 پیروزی پرگل در همین فصل رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم های منچستر سیتی، گلادباخ و سلتیک نشان دهنده همین موضوع است.
همچنین در اختیار داشتن 3 بازیکن قدرتمند از جمله سوارز، نیمار و مسی آن هم در نیوکمپ می تواند هر نتیجه ای را رقم بزند. به هر صورت خود یوونتوسی ها هم به این مسئله اذعان دارند که کار آن ها از همیشه سخت است و امکان حذفشان وجود دارد.


ترکیب دو تیم
2 تیم محروم و مصدومی برای امشب ندارند و همین می تواند به جذابیت های این بازی بیافزاید. ترکیب 2 تیم برای این بازی قابل پیش بینی است.
بارسلونایی ها اگرچه در دفاع کمی با مشکل مواجه هستند اما در یک بازی خانگی باید به میدان بروند و قاعدتا با سیستمی که در بازی رفت به میدان رفتند بازی نخواهند کرد. یوونتوسی ها هم به طور قطع تنها برای دفاع به میدان نمی آیند. آن ها خط دفاع و دروازه مستحکم تری نسبت به پاری سن زرمن دارند و از خط حمله تیز و برز تری هم سود می برند. همچنین وجود بازیکنی مانند دنی الوز که سال ها در بارسلونا بازی کرده است به طور قطع می تواند کمک شایانی به یوونتوسی ها در این دیدار بکند.
ترکیب احتمالی بارسلونا: ترشتگن، امتیتی، پیکه، ماسکرانو، اینیستا، آندره گومز، راکیتیچ، سرجیو روبرتو، مسی، سوارز و نیمار.


ترکیب احتمالی یوونتوس: بوفون، آلس ساندرو، کیه لینی، بونوچی، دنی آلوز، پیانیچ، خدیرا، مانژوکیچ، کوادرادو، دیبالا و هیگواین.


انریکه: بارسلونا صعود می کند/باید 5 گل بزنیم

انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در نشست خبری بازی پیش از یوونتوس گفت: اطمینان دارم که می توانیم شکست بازی رفت را جبران کنیم و راهش را هم می دانیم. فردا شب مهمترین چیز، کنترل وضعیت روحی و ذهنی بازیکنان است.
وی افزود: برابر پاری سن ژرمن نیاز به آسودگی خاطر و البته عصبانیت داشتیم. نمایش ما البته که کامل نبود ولی درست به هدف زدیم. فردا شب نیاز به گل های کمتری داریم و فقط باید سه گل بزنیم نه چهار گل؛ ولی فکر می کنم یوونتوس بتواند به ما گل بزند؛ پس هدف اصلی ما زدن 5 گل به این تیم است.

لویس انریکه در پیامی خطاب به هواداران تیمش عنوان کرد: از آنها می خواهم اگر تا دقیقه 80 گلی نزدیم، ورزشگاه را ترک نکنند. برابر پی اس جی همه کسانی که 5 دقیقه به پایان از ورزشگاه رفتند، ضرر کردند. تا پایان سعی خودمان را خواهیم کرد. برابر پاری سن ژرمن ثابت شد که بارسا می تواند دست به کارهای تاریخی بزند. تا دقیقه 95 می توان امیدوار بود. می توان در سه دقیقه سه گل زد و هر چیزی امکان پذیر است.
سرمربی بارسا همچنین جبران مقابل یوونتوس را ساده تر از پاری سن ژرمن دانست و بیان داشت: شک ندارم که فردا در لحظاتی از بازی نتیجه به گونه ای خواهد بود که حکم به صعود ما به نیمه نهایی می دهد. اگر گل اول را بزنیم، گل دوم را نوکمپ خواهد زد و گل سوم به خودی خود خواهد آمد.
وی در پایان افزود : نیاز به ارائه یک بازی کامل نیست و فقط باید فرصت های زیاد خلق کرده و از آنها به درستی استفاده کرد. چیزی برای از دست دادن نداریم و تنها گزینه پیش روی ما حمله و حمله و تداوم آن است.
یوونتوس از حالا خود را در نیمه نهایی می بیند؛ ولی به کمک هواداران باید شکست بازی رفت را برگردانیم. ترجیح می دادم فاصله بین دو بازی یک ماه می باشد و برای تعطیلات همراه بازیکنان حتی به مالدیو هم می رفتم تا از لحاظ روحی شرایط را بهتر کنم؛ ولی ماه آوریل ماه پرترافیکی است و وقتی برای استراحت نداریم. فردا گزینه ای جز ریسک کردن پیش روی ما نیست و امیدوارم برنامه های مان جواب بدهد.

آلگری: اگر 30 دقیقه اول گل نخوریم راهی نیمه نهایی می شویم
سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در آخرین کنفرانس خبری خود که پس از بازی با پسکارا داشت درباره رویایی با بارسلونا در نیوکمپ عنوان کرد: 30 دقیقه اول بسیار مهم است و همانند دیدار برابر ناپولی، ما باید برای گلزنی تلاش کنیم. باید با اعتماد به نفس و شجاعت برابر بارسا به میدان برویم زیرا شانس صعود به نیمه نهایی را داریم اما کارمان آسان نیست.

دورتموند - موناکو/کار مشکل زنبور ها برای صعود
دومین دیدار مهم امشب میان دو تیم مواکو و دورتموند خواهد بود. 2 تیم که بیشترین آمار گل زده را در لیگ قهرمانان اروپا را در اختیار دارند در حالی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند که نتیجه بازی رفت در خانه دورتموند با نتیجه 3 بر 2 به نفع موناکویی ها به پایان رسید.
بازی رفت 2 تیم اما بی حاشیه نبود و به دلیل انفجار 3 بمب و مجروح شدن یکی از بازیکنان دورتموند بازی یک روز به تعویق افتاد و عملا جو بازی را تحت تاثیر خود قرار داد . به هر صورت 2 تیم کار سختی را پیش رو خواهند داشت و از آن جایی که هر کدام از 2 تیم در صورت برتری در مجموع 2 بازی می توانند در میان 4 تیم برتر اروپا قرار بگیرند این بازی می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)



منبع:پیج 639hearts

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نمای نزدیک از نحوه عملکرد نیش زنبور عسل (فیلم) دلیل مردن زنبور عسل پس از نیش زدن (فیلم) فرآیند برداشت ژل رویال لوکس زنبور عسل؛ خوراک ۲۰ میلیونی ملکه زنبور‌ها (فیلم)

دیگر خبرها

  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)
  • پشت‌پرده‌ی «بحران مرزی» در آمریکا/ مهاجرت سیل‌آسا: سلاحی برای نابودی مرزهای جغرافیایی و هویت ملی؟ +عکس
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • دورتموند ۵-۱ آگزبورگ؛ زمینه‌سازی زنبورها برای خلق حماسه‌ در اروپا