Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-08@01:38:07 GMT

اظهارات جالب آزاده صمدی در برنامه دیشب خندوانه!

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۷۷۹۰۷

اظهارات جالب آزاده صمدی در برنامه دیشب خندوانه!

به گزارش پارس نیوز،

شب گذشته برنامه تلویزیونی «خندوانه» میزبان آزاده صمدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بود.
آزاده صمدی در ابتدا در خصوص فعالیت این روزهای خود گفت: مشغول بازی در سریال «دیوار به دیوار» سامان مقدم هستیم. از آذر ماه 95 کار شروع شد و قرار است تا اواخر اردیبهشت تصویربرداری ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمدی در پاسخ به سوال جوان در خصوص اینکه شاهد بازی بیشتر شما در ژانر کمدی هستیم، گفت: به عنوان بازیگر در مقام انتخاب هستم؛ دراین زمینه پیشنهاد داشتم و نسبت به آن استقبال کردم.
بازیگر دیوار به دیوار در خصوص دورترین خاطره خود از کودکی بیان کرد: خیلی کوچک بودم؛ برق‌ها قطع شدند و چراغ گرسوز روشن کرده بودند. من که بغل مادرم بودم از سایه خودم که روی دیوار افتاده بود می‌ترسیدم و به خاطر این موضوع جیغ بنفش می‌زدم.
بازیگر «پشت بام تهران» در ادامه در خصوص خاطره خود از مدرسه رفتن اظهار داشت: من در طول سال ها از مدرسه رفتن بدم می‌آمد و در کل شهریور استرس مدرسه را داشتم. زمانی که به دلیل ترسم از مدرسه فکر کردم به این نتیجه رسیدم، روز اول مدرسه مادرم به شدت گریه می‌کرد و می‌گفت؛ می‌خواهی مدرسه نمانی؟!‌ با هم رفتیم خانه! روز بعد که مدرسه رفتم، دیدم بیشتر دانش آموزان دونفری نشستند و من تنها نشستم. فکر کردم همه دوست پیدا کردند و من تنها هستم و دوازده سال من از روز اول مدرسه ترس داشتم و کلا از مدرسه متنفر بودم!
در ادامه صمدی در خصوص سفرهایی که داشته اظهار داشت: در دو سال اخیر بیشتر مسافرت رفتم؛ سال‌های گذشته مسافرت کمتری داشتم و الان مدل زندگی ام را تغییر دادم. به شیراز و یزد رفتم که بسیار لذت‌بخش بود به طور کلی، سبک زندگی الانم را اصلا دوست ندارم. اگر به خاطر شغلم نبود، تهران نمی‌ماندم. به این فکر می‌کنم که دوره‌ای را به عنوان دوره بازنشستگی‌ام در نظر بگیرم. مزرعه‌ای داشته باشم که در آن سبزی خوردن بکارم. چیزی بنویسم یا همت کنم زبانم را تقویت کنم و تا آن موقع بتوانم ترجمه کنم.
همچنین در برنامه شب قبل، بخش «خنداننده شو» با داوری گوهر خیراندیش، کمال تبریزی و آتیلا پسیانی و با حضور شرکت کنندگان به روی آنتن رفت.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعجب ایرج طهماسب از واکنش محمد بحرانی با آهنگ بندری (فیلم) کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم) شوخی سام درخشانی و محمد بحرانی با عقد آریایی و عروسی بهرام رادان و رضا گلزار (فیلم)

دیگر خبرها

  • اظهارات گروسی در خصوص مذاکراتش در ایران
  • استوری تازه و جنجالی خانم بازیگر درباره دوران مدرسه‌اش | تصویر
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)
  • ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد
  • انتقامی که بازیگر معروف ترکیه از معلمانش گرفت
  • بازیگر مشهور ترکیه مدرسه کودکی‌اش را با خاک یکسان کرد ؛ همیشه من را می‌زدند (+عکس)
  • ببینید | اعتراف جالب رابعه اسکویی: شماره تلفن طارمی را دارم! / افشاگری جالب خانم بازیگر از یک ویژگی جالب مهدی!
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی