Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@03:52:22 GMT

آرنولد شوارتزنگر اسرار زیر آب را فاش می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۷۸۹۳۴

آرنولد شوارتزنگر اسرار زیر آب را فاش می‌کند

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از هالیوود ریپورتر، ژان میشل کاستو و ژان جیکوس مانتلو کارگردانی مستند «اسرار زیر آب» را بر عهده دارند که ساخت آن به مدت سه سال به طول انجامید و محدوده گسترده ای از آب های روی زمین از فیجی تا باهاماس را تحت پوشش قرار داد.

قرار است آرنولد شوارتزنگر چهره شناخته شده سینما و سیاست ایالات متحده آمریکا، نریش این فیلم مستند سه بعدی را بگوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستند «اسرار زیر آب» مخاطب را به سفری دریایی می برد و او را با تهدیداتی که برای حیات دریاها و اقیانوس ها و موجودات موجود در آن ها وجود دارد، آشنا می کند.

آرنولد شوارتزنگر درباره انگیزه خود برای انجام نریش فیلم مستند «اسرار زیر آب» گفت: وقتی برای اولین بار نسخه ای از فیلم مستند «اسرار زیر آب» را دیدم بسیار هیجان زده شدم و فورا اعلام کرد که برای انجام نریشن این فیلم همکاری می کنم. این تصمیم من به دلیل زیبایی و جلوه های ویژه تصویری این مستند نبود بلکه به خاطر پیامی است که مستند «اسرار زیر آب» درباره ضرورت حفاظت از دریاها و اقیانوس ها به ما می دهد.

مستند ۸۵ دقیقه ای «اسرار زیر آب» قرار است برای اولین بار در فستیوال فیلم کن ۲۰۱۷ نمایش داده شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اسلحه مادری» در قاب شبکه دو

مستند اسلحه مادری ساخته سیده زهرا موسوی ازغندی روایت مادری شجاع است که در هنگام رزم همسر و فرزند شهیدش با اشرار، مسلح شده و از خانه و فرزندانش دفاع می‌کند. ازغدی مستند «اسلحه مادری» را این‌گونه معرفی می‌کند: «اسلحه مادری» داستان زنی است که برای هدفی بزرگ تلاش می‌کند، داستان زنی که چتر حمایت و مادرانگی او تنها منحصر به فرزندان خود نیست. او معتقد است راه نجات در ایستادگی، آمادگی، شجاعت و دوست داشتن دیگران است؛ وقتی شجاعت و عشق در وجود یک مادر در هم آمیخته باشد، خانواده در امان می‌ماند. این مستند دوشنبه ۳ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

لازم به ذکر است که مستند «چهل و سه روز» نیز سوم اردیبهشت ماه حوالی ساعت ۱۴ روانه آنتن شبکه دو می‌شود. چهل و سه روز روایتگر ۴۳ روز نخست انقلاب اسلامی ایران و ماجرای تشکیل حزب کوموله و دموکرات و ناآرامی‌های غرب کشور در این دوران است. این مستند به کارگردانی داوود مرادیان و تهیه‌کنندگی عباس مرادیان تهیه و تولید شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» منتشر شد+فیلم
  • مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد
  • «اسلحه مادری» در قاب شبکه دو