Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، به آسیب های اجتماعی اشاره کرد و اظهارداشت: تعریف آسیب های اجتماعی بر اساس ابلاغیه های بالادستی روشن و واضح است و برای احصای آسیب های اجتماعی باید روی ابلاغی که صورت گرفته متمرکز شویم.

وی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی جوانان موضوعی بسیار مهم است، گفت: باتوجه به هرم سنی کشور و استان اهمیت این موضوع افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه براساس تصمیمات بالادستی، ۱۵ مورد آسیب اجتماعی مشخص شده است، گفت: اگر آسیب های اجتماعی براساس متدها و روش های علمی احصا شده است، باید اولویت بندی و براساس برنامه ی زمانبندی اجرایی برای مقابله با آن ها برنامه ریزی شود و در غیر این صورت باید احصای آسیب های اجتماعی حوزه جوانان و روشهای مقابله با این آسیب ها در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: باید پژوهش ها و اقدامات لازم در این خصوص توسط خود جوانان و در قالب پژوهش های علمی صورت پذیرد تا به جمعبندی مطلوب برسد.

استاندار اصفهان اداره کل ورزش و جوانان را مسئول مستقیم حوزه ی جوانان و مقابله با آسیب هان آنان خواند و افزود: دستگاه های دیگر نیز باید در قالب هم افزایی با این اداره کل همکاری داشته باشند.

استاندار صفهان به بحث اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اشاره کرد و افزود: لازم است نسبت به سال های گذشته قوی تر به این موضوع ورود پیدا کنیم و با استفاده از پرتال اوقات فراغت که سال گذشته ایجاد گردید و همچنین تجربه ی اجرایی سال قبل تمامی دستگاه ها برای ارتقای برنامه ها اقدام نمایند.

گفتنی است در این جلسه آسیب های اجتماعی حوزه ی جوانان ناشی از مدرنیته و پیشنهادات مقابله با این آسیب ها، برنامه های اوقات فراغت و عناوین برنامه های گرامیداشت هفته ی جوان تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازدانشگاه جامع علمی کاربردی، باحضور دکتر حسین بلندی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی و سایر اعضا، چهاردهمین جلسه از دور هشتم هیأت ممیزه دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه از مجموع ۷۶ پرونده بررسی شده در سه گروه فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی و صنعت، تعداد ۲۲ پرونده‌ متقاضیان تدریس خبره/ تجربی گروه فرهنگ و هنر در حوزه‌های تخصصی طراحی و دوخت لباس و پارچه، موسیقی و صنایع دستی (فرش)، ۳۳ پرونده گروه مدیریت و خدمات اجتماعی در حوزه‌های تخصصی مدیریت دفاعی و علوم انتظامی، علوم ورزشی و تربیت بدنی، امداد و سوانح، مدیریت و خدمات مهمانداری و گردشگری و ۱۴ پرونده گروه صنعت در حوزه‌های تخصصی ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE)، برق، صنایع غذایی و مکانیک و تاسیسات مورد تأیید قرار گرفت.

کد خبر 6057023

دیگر خبرها

  • آموزش‌وپرورش برای ترک تحصیل دانش‌آموزان برنامه مدون ارائه دهد
  • اجرای بیش از یک هزار و ۶۰۰ برنامه فرهنگی در دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۴۰۲
  • «سرپرست مدیریت امور اجتماعی» دانشگاه علامه منصوب شد
  • مدیران به ماموریت هادر حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی عمل کنند
  • زمینه جذب جوانان و دانش آموزان مستعد به حوزه‌های علمیه فراهم شود
  • تایید پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی
  • پرونده ۲۲ متقاضی تدریس خبره در دانشگاه علمی کاربردی تایید شد
  • ایجاد شغل برای ۳ هزار و ۵۶۰ نفر مددجو زیرپوشش بهزیستی
  • نخستین اکوپارک شهر تهران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود
  • نخستین اکوپارک شهر تهران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز به کار خواهد شد