Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@18:18:36 GMT

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در شوش

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۷۹۹۱۳

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در شوش

رضا نجاتی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده سطح شهر با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی شهرستان شوش تشدید شده است.
وی افزود: در اجرای این طرح منازل خالی از سکنه که به مرکز معتادان و خرده فروشان مواد مخدر تبدیل شده تخریب و با عرضه کنندگان مواد مخدر برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نجاتی خواستار همکاری مردم در اجرای این طرح شد و گفت:شهروندان با معرفی منازل و مناطق آلوده به مواد مخدر به عوامل انتظامی ، در راستای اجرای این طرح همکاری و مشارکت کنند.
فرماندار شهرستان شوش ادامه داد: با توجه به کاهش سن مصرف مواد مخدر و نیز شیوع آن بین خانواده ها، اصلی‌ترین و مهم‌ترین راهکار موضوع آموزش می باشد.
وی گفت: برگزاری کلاس های آموزشی جهت پیشگیری و ترک مواد مخدر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در این راستا شبکه بهداشت و درمان با همکاری آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها وارد عمل شود.
نجاتی همچنین در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خواستار بررسی و ارزیابی عملکرد سال گذشته ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در سه حوزه پیشگیری، مقابله و درمان شد و گفت: این ارزیابی در شناسایی نقاط ضعف و قوت موثر و اثر گذار است.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار: محمدعلی فریدپناه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۷۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک

معاون خدمات شهری شهرداری اراک از اجرای عملیات لای‌روبی و پاک‌سازی رودخانه اراک از کرهرود تا ولی آباد خبر داد.

حمید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: عملیات پاک‌سازی مسیر رودخانه اراک با هدف عبور ایمن سیلاب‌های احتمالی و کاهش خطرات ناشی از سیل و همچنین بهبود سطح سلامت محیط زیست شهری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اجرای عملیات پاک‌سازی مسیر رودخانه اراک از کرهرود تا ولی‌آباد افزود: پاک‌سازی مسیر رودخانه با هدف عبور ایمن سیلاب‌های احتمالی و کاهش خطرات ناشی از سیل و همچنین بهبود سطح سلامت محیط زیست شهری انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک خاطر نشان کرد: لای‌روبی رودخانه‌ها یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در زمان بارش باران، می‌تواند خطر جاری شدن سیلاب را کاهش و مانع از آب‌گرفتگی معابر و منازل شود که در این راستا شهرداری با جدیت و حساسیت بیشتر نسبت به این مهم اقدام خواهد کرد.

کد خبر 751197

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!