Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:27:02 GMT

عامل تیراندازی در ورامین دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۸۰۳۸۰

عامل تیراندازی در ورامین دستگیر شد

ورامین- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین از دستگیری عامل تیر اندازی در این شهرستان خبر داد.

ابوالقاسم مراد طلب، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اوضاع امنیتی شهرستان ورامین مطلوب است، افزود: در این مدت اخیر حادثه امنیتی خاص و بر هم زننده آرامش مردم در شهرستان ورامین نداشته ایم و آرامش کامل برقرار است و مورد خاصی در سطح شهرستان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد تیر اندازی در « سکینه بانو» ورامین گفت: عامل تیر اندازی شناسایی و دستگیر شده و پرونده وی تعیین تکلیف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین در ادامه به برخی شایعه پراکنی ها در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: هنوز اسمی در مورد این پرونده اطلاعاتی توسط پلیس اطلاعات و یا پلیس فتا به ما ارائه نشده که موضوع وارد مرحله رسیدگی قضایی و فاز دستور اجرایی شویم.

وی در مورد جرائم انتخاباتی در شهرستان ورامین گفت: این جرائم توسط مراجع ذیصلاح و به دقت بررسی شده و تا این لحظه وقوع هیچ جرمی به دستگاه قضایی گزارش نشده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب غروب پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه امنیت از جمله خط قرمزهای پلیس که با عوامل خدشه دار کردن آن به شدت برخورد می‌کند، ابراز داشت: بر حسب همین وظیفه ذاتی پلیس طرح ویژه برخورد با سارقان در سطح شهرستان دامغان به اجرا درآمد.

وی ضمن بیان اینکه طی مدت ۱۰ روز تمام ظرفیت‌های تخصصی پلیس به کار گرفته شد، افزود: نتیجه این تلاش‌ها دستگیری هشت سارق طی عملیات‌های مختلف بوده است.

فرمانده انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه این سارقان تلفن همراه ساختمان‌های نیمه کاره و صنوف بودند، ابراز داشت: از این سارقان مقداری اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شده است.

عرب ضمن بیان اینکه سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از این افراد کشف شدند، تصریح کرد: با دستور مراجع قضائی تعدادی از این سارقان روانه زندان شدند.

وی افزود: این طرح همچنان در سطح این شهرستان در دست اجرا است تا زمینه رفع دغدغه شهروندان کاملاً فراهم شود.

کد خبر 6088677

دیگر خبرها

  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل