Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@16:34:41 GMT

خسارت سیل در شهرستان نقده فوق العاده عمده است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۸۰۷۸۴

خسارت سیل در شهرستان نقده فوق العاده عمده است

سردار محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای بازدید از مناطق سیل زده آذربایجان غربی به شهرستان نقده سفر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سولدوز خبر،سردار اوصانلو در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان نقده در بخش محمدیار و روستای توپوزآباد، در گفتگو با خبرنگاران خسارت وارده شده توسط سیل به منازل، اثاثیه مردم و مزارع و باغات را “فوق العاده عمده” ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی احداث یک کانال آب به نام “ام۳” را که باعث تشدید خسارت سیل شده را کاملا غیرکارشناسی عنوان کرد و از اقدام فرمانده سپاه نقده برای شکستن این کانال که مسیر سیلاب را سد کرده بود تقدیر کرد.

فرمانده قرارگاه حمزه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه “برخی مشکلات را ما خودمان با ندانم کاری ایجاد می کنیم و نعمتی مثل باران را تبدیل به نقمت می کنیم” افزود: مسیر رودخانه گادارچای باریک شده، نهرها از بین رفته و برخی کارهای غیرکارشناسی هم باعث ایجاد مشکل برای مردم می شود همچنین باید حریم های رودخانه که تبدیل به باغ و زمین کشاورزی شده آزاد شود.

سردار اوصانلو با تقدیر از عملکرد جهادی سپاه پاسداران نقده در کمک به سیل زدگان، تصریح کرد: مسئولان باید با تمام تلاش وارد میدان شوند و تا حدودی از مشکلات مردم کم کنند مردم هم از محدودیت امکانات دولتی آگاه هستند.

وی در بازدید از دیوار ساحلی ناتمام روستای توپوزآباد هم که به گفته اهالی حتی اعتبار احداث آن بطور کامل تخصیص داده شده گفت: “دیوار ساحلی که باید در روستای توپوزآباد با اعتبار مشخص احداث می شد تنها با هزینه کردن ۲۰درصد از اعتبار تخصیصی، به حال خود رها شده در حالیکه اگر دیوار احداث شده بود روستاها آسیب نمیدیدند.”

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه، ارتباط بین دستگاه قضائی با مردم را مهم دانستند و اظهار کردند: حضور مسئولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

معظم له افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

وی پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضائیه ارتباط ندارد را مهم دانستند و تصریح کردند: مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

منبع:خبر حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر شهرستان نقده را لرزاند
  • تالاب دورگه‌سنگی نقده میزبان فلامینگو‌های مهاجر
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • تالاب های نقده، فرصتی برای رونق اکوتوریسم