Web Analytics Made Easy - Statcounter

به شهروندان شهرک سبزدشت اجازه حضور در مراسم افتتاحیه بیمارستان امام حسین (ع) داده نشد، که این امر سبب اعتراض مردم در پشت درب های بیمارستان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه‌نقل از بهارستانه، شهروندان شهرک سبزدشت درحالی که پشت درب های بسته بیمارستان امام حسین (ع) در روز افتتاحیه این بیمارستان 120 تخت خوابی بودند، و به آن ها اجازه ورود به مراسم داده نشد، نسبت به شرایط حاکم ابراز نارضایتی و ناراحتی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای محبّی یکی از شهروندان ناراضی شهرک سبزدشت، ضمن اشاره اینکه بیش از ده سال ساکن شهرک سبزدشت است، گفت: مشکلات شهر را ساکنین آن می دانند، نه اشخاصی که از شهر های اطراف به مراسم آمده اند، مسئولین باید به شهرونان اجازه ورود به مراسم را می دادند تا با مسئولان کشوری دیدار کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه تنها رأی های ما اعتبار دارد، و خودمان فاقد اعتبار هستیم، بیان داشت: در زمان انتخابات ما را تکریم می کنند، اما در چنین زمان هایی مورد بی احترامی قرار می گیریم، و نماینده ما خودش وارد مراسم می شود، درحالی که می بیند به شهروندان اجازه ورود به مراسم را نمی دهند.

این شهروند معترض همچنین با اشاره به اینکه افراد عادی که وارد مراسم افتتاحیه شدند، کارت وردو داشتند، تصریح کرد: یک نفر از اهالی شهرک سبزدشت کارت ورود به مراسم افتتاحیه تنها بیمارستان شهرستان بهارستان را ندارد، که این بی احترامی به اهالی این شهرک می باشد.

وی در پایان باتوجه به مشکلات موجود در این شهرک افزود: چندین سال است که در این شهرک ما گرد و خاک و بوی لجن را تحمل می کنیم، و امروز در مراسم افتتاح بیمارستانی که می گویند برای مردم می باشد، ما را راه نمی دهند، مسئولین از اینکه ما مشکلات خود را بازگو کنیم می ترسند.

درپایان لازم به ذکر است، که شهروندان دیگر نیز به عدم رسیدگی به مشکلات آسفالت و روشنایی کوچه ها و خیابان های شهر معترض بودند، چرا که در زمان برگزاری مراسم مأموران سد معبر و اداره برق در سطح شهر گشت می زدند، درحالی که ماه هاست شهروندان از راه های مختلف ارتباطی خواستار رسیدگی به وضعیت روشنایی و سد معبر در خیابان اصلی شهرک سبزدشت هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است

آفتاب‌‌نیوز :

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز (سه‌شنبه) بار دیگر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به آدولف هیتلر تشبیه کرد.

اردوغان در گفتگو با خبرنگاران حین پرواز بازگشت از عراق، گفت: اشغال غزه توسط اسرائیل، در‌ها را برای دیگر عملیات‌های اشغالگران باز می‌کند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، وی در این‌باره توضیح داد: اشغال غزه، به تروریست‌های اسرائیلی اجازه می‌دهد در غزه مستقر شوند و اسرائیل را تهاجمی‌تر می‌کند.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: اسرائیل نباید اجازه اشغال مجدد غزه را داشته باشد و باید در این زمینه اقداماتی انجام شود.

طبق این گزارش، اردوغان ضمن تکذیب انتقال مقر جنبش حماس به خارج از قطر، تصریح کرد: نتانیاهو مانند هیتلر است و متحدان اسرائیل از عدالت فرار نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا
  • ورود رئیس جمهور به سریلانکا
  • اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • ۴۳ هزار نفر در مسکن مهر صفادشت از خدمات عمومی بی‌بهره‌‌اند
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن