Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول تشکیلات و امور شهرستان‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان البرز گفت: آورده دولت فعلی در معیشت مردم تقریبا هیچ است و امروز معضل بیکاری در سطح استان از مشکلات جدی‌ای است که ارتباط مستقیم با معیشت مردم دارد.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرجاظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فعالیت خود را در سطح شهرستان‌های استان البرز آغاز کردهو انسجام و هماهنگی خوبی در این زمینه شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فعالیت کمیته‌ها به طور منسجم در شهرستان‌های استان در حال پیگیری است، بیان کرد: نکته مهمی که امروز باید مورد توجه قرار گیرد این است که مشکل کشور در این 4 سال چه بوده است.

فرماندار اسبق نظرآباد با اشاره به اینکه سوال ما از دولت این است که اولویت دولت فعلی در استان و در سطح کشور چیست و چند درصد از کارخانه‌جات و صنایع فعال در حال حاضر غیرفعال شده‌اند و دلیل این اتفاق چیست، افزود: چرا دولت فعلی در این مدت 4 ساله توجهی به اقشار کم‌درآمد جامعه نداشته است.

مسئول تشکیلات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان البرز ادامه داد: توجهی که باید از سوی دولت به کارآفرینان و موضوع اشتغال صورت می‌گرفت اتفاق نیفتادهو در این زمینه شاهد هستیم که دولت عملکرد خوبی را ارائه نداده است.

وی با بیان اینکه در بخش اقتصادی بسترهای خوبی را در سطح استان داریم، افزود: دولتامروز باید پاسخگوی عملکرد خود در این زمینه باشد.

حدادی با اشاره به افتتاح پروژه‌هایی که در سفر رئیس‌جمهور به استان البرز انجام شد، تصریح کرد: در آن سفر پروژه‌هایی افتتاح شد که قبلا و در سال 91 افتتاح شده بود.

فرماندار اسبق ساوجبلاغ با بیان اینکه دولت فعلی کارآمدی لازم در تدبیر امور جامعه را نداشته است، بیان داشت: این دولت نه تنها فضای امید و نشاط را در جامعه ایجاد نکرد بلکه مایه یاس و ناامیدی مردم هم شده است.

در زمان دولت فعلی امیدها به ناامیدی بدلشد

مسئول تشکیلات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان البرز تاکید کرد: با توجه به اینکه شعار این دولت تدبیر و امید بوده، آنچه که ما در این مدت ندیدیم تدبیر بود و همه امیدها به ناامیدی بدلشد.

حدادی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی، نظام کارآمدی است، گفت: این نظام به مدیران کارآمد نیاز دارد، مدیرانی که اهل تلاش و فعالیت بوده و در کنار مردم باشند.

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: وقتی که مدیران از مردم فاصله می‌گیرند قطعا نمی‌توانند مشکلاتی را که در متن زندگی مردم است را درک کرده و جزو اولویت کاری خود قرار دهند.

حدادی ادامه داد: وقتی مشکلات مردم جزو اولویت‌های مسئولان قرار نگرفت نتیجه و خروجی دولت، ناکارآمدی است.

مسئول تشکیلات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان البرز با بیان اینکه اگر قابلیت‌هایی که در سطح استان و کشور وجود دارد مورد توجه قرار می‌گرفت اکنون شاهد این حجم از بیکاری و مشکلات در جامعه نبودیم، عنوان کرد: در استان البرز عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را شاهد نبودیم در حالی کهاقتصاد مقاومتی راهبرد اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه استان البرز در بخش کشاورزی بهترین پتانسیل‌ها را دارد، افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری اگر کار و فعالیت در دولت جمهوری اسلامی تحرک لازم را نداشته باشد، نمی‌تواند نتیجه خوبی را برای مردم به ارمغان بیاورد.

حدادی با بیان اینکه آورده دولت فعلی در معیشت مردم تقریبا هیچ است، اضافه کرد: مردم ما مردم با بصیرتی هستند و پای نظام ایستاده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ان‌شاءالله مشارکت حداکثری مردم را در روز 29 اردیبهشت و در پای صندوق‌های رای شاهد هستیم، ادامه داد: مردم با صلابت و بصیرت پای صندوق‌های رای می‌آیند.

تعدیل نیرو در کارخانه‌ها نتیجه بی‌تدبیری دولت تدبیر و امید در البرز

مسئول تشکیلات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان البرز افزود: آنچه که امروز به عنوان شعار مردم مطرح است این است که دولت فعلی کارآمدی لازم را در شان جمهوری اسلامی و این مردم فداکار و ایثارگر نداشته است.

حدادی با اشاره به نپرداختن دولت به مشکلات جدی صنایع استان، بیان داشت: اگر دولت فعلی توجه لازم را به کارآفرینی و اشتغال انجام می‌داد، امروز شاهد تعدیل نیرو در کارخانه‌ها و صنایع نبودیم.

وی ضمن اشاره به اینکه چرا باید نتیجه 4 سال فعالیت دولت تعدیل نیروها در کارخانه‌ها باشد، توضیح داد: امروز معضل بیکاری در سطح استان از مشکلات جدی‌ای است که ارتباط مستقیم با معیشت مردم دارد.

حدادی با تاکید بر اینکه تولیدات محصولات کشاورزی استان البرز در کشور حرف نخست را می‌زند، تصریح کرد: وقتی دولت توجهی به کشاورزی نداشته باشد شاهد افزایش قیمت‌‌ها و عدم کنترل و نظارت در اصنافهستیم.

مسئول تشکیلات وامور شهرستان‌هایجبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: مفاسد اجتماعی پیش‌آمده در سطح استان از پیامدهای بیکاری است.

انتهای پیام/

R41451/P1384/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردمسالاری دانست و بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات 11 اسفند 1402 تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکید کرد.

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

ایت الله رئیسی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکارهای جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهرهای آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کودهای مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات ۲۵۰ هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن راه‌اندازی شده که تا ۲۰۰ هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا ۳۷ میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

کد خبر 749690

دیگر خبرها

  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت