Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@21:47:14 GMT

ستاد ساماندهی و جمع آوری متکدیان در گنبدکاووس تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۸۳۵۵۶

ستاد ساماندهی و جمع آوری متکدیان در گنبدکاووس تشکیل شود

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: متاسفانه در شهر گنبدکاووس متکدیان فراوانی وجود دارد که این امر فضای شهر را بسیار زشت کرده و باید ستاد ساماندهی و جمع آوری متکدیان در گنبدکاووس تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: فعالیت‎های امسال شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با رویکرد شعار سال جهت تولید و اشتغال است و با این نگاه کمیته ارزیابی نسبت به گذشته فعال تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: براساس شاخص‌ها کمیته ارزیابی, اقدامات را ماهانه رصد و هر سه ماه یکبار این ارزیابی در جلسه مطرح تا مدیران نقاط ضعف خود را تقویت کنند.

وی خطاب به رئیس بهزیستی شهرستانتصریح کرد: راه اندازی کمپ بانوان بسیار زمانبر شده و اگر قرار است متقاضیان با قید و شرط این مرکز را راه‌اندازی کنند ما این امتیاز را به متقاضی دیگر واگذار می‌کنیم.

کریمی گفت: تا 10 روز آینده جمع‎بندی و نتیجه این مرکز به فرمانداری اعلام شود تا تصمیم صحیحی اتخاذ شود.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: متاسفانه در تمام چهارراه‌های شهر متکدیان فراوانی وجود دارد که این امر فضای شهر را بسیار زشت نموده است.

کریمی تاکید کرد: نخستین جلسه جمع‌آوری متکدیان با حضور دادستان، شهرداری و شورا, فرمانداری و نیروی انتظامی تا ظرف یک هفته آینده تشکیل شود تا اقدامات اساسی در این راستا صورت گیرد و ستاد ساماندهی و جمع آوری متکدیان تشکیل شود.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در سند جامع پیشگیری از مواد مخدر برنامه‌های عملیاتی خوبی دیده شده و تا 10 روز آینده تکمیل می شود اما باید در کنار پیشگیری اقدامات تقابل و مقابله نیز انجام شود.

وی درباره اجرای طرح شوشتری تصریح کرد: از اردیبهشت سال جاری این طرح استمرار فعالیت خود را از سر خواهد گرفت و اجرای طرح شوشتری مورد تاکید استاندار نیز است و امید داریم در سال 96 شرایطی ایجاد کنیم تا شورای هماهنگی اقدامات بهتر و خوبی در راستای مقابله و پیشگیری انجام دهد.

انتهای پیام/

R41471/P1384/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر

   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شایان نادری، رئیس سازمان امور عشایر ایران با اعلام این خبر گفت: با تشکیل این ستاد از طرق مختلف هشدار‌های هواشناسی به عشایر اطلاع‌رسانی شد و خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت و تلفات جانی به عشایر، دریافت نکرده‌ایم.

نادری گفت: خوشبختانه سیل، تلفات جانی به جامعه عشایری کشور وارد نکرده است اما بارندگی و سیل به زیرساخت‌های مناطق عشایری از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.

وی ادامه داد: بخشی از خسارت‌ها به چادرها، وسایل زندگی و معیشت، دام و احشام عشایر وارد شده که برآورد میزان این خسارت‌ها در حال انجام است.

رئیس سازمان امور عشایر ایران اافزود: بیشترین خسارت وارده به زیرساخت‌ها به ویژه ایل‌راه‌ها و راه‌های عشایری به دلیل نداشتن ابنیه فنی است.

وی اضافه کرد: در ارزیابی اولیه، بارندگی‌های سیل‌آسا در یک ماه اخیر  ۵ هزارو ۶۰۰ کیلومتر از ایل‌راه‌ها و راه‌های عشایری را تخریب و دچار آسیب کرده که نیاز به تخصیص اعتبار برای مرمت، بهسازی و بازگشایی فوری دارند.

نادری گفت: برآورد اولیه میزان خسارت به راه‌های عشایری و زندگی و معیشت آنان ۵۰۰ میلیارد تومان است که در صورت تقویت اعتبارات راه‌های عشایری و احداث ابنیه فنی، این خسارت‌ها به حداقل می‌رسد.

وی اظهار کرد: احداث سرپناه‌های ایمن در مناطق عشایری در سال جاری در دستور کار سازمان است که با اجرای این سکوها، چادر‌های عشایر در مخاطراتی همچون سیل آسیب و خسارت کمتری می‌بینند.

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأیید طرح ساماندهی اجاره‌بها و تشکیل سپند توسط شورای نگهبان
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • کاهش کودکان کار در پایتخت