Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا تعدادی از کارگران شهرداری منطقه 5 اهواز صبح چهارشنبه در مقابل ساختمان این شهرداری تجمع کردند. این کارگران خواستار پرداخت مطالبات معوق و چهار ماه دستمزد خود شدند.
رمضان سواری شهردار منطقه 5 اهواز در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: چک حقوق این کارگران صادر شده و تا فردا به حساب آنها واریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه فعالیت منطقه 5 اهواز از خرداد 95 آغاز شده، افزود: این منطقه کمتر از یک سال کار خود را آغاز کرده اما 13 ماه حقوق به کارگران زیرپوشش خود پرداخت کرده است.
سواری توضیح داد: این کارگران پیش از این زیر نظر شهرداری منطقه 4 کار می کردند و مطالبات سه ماه آنها نیز مربوط به آن دوره است و تنها فروردین ماه را از شهرداری منطقه 5 طلب دارند که فردا پرداخت می شود.
وی گفت: بیش از 250 کارگر زیر نظر این شهرداری کار می کنند که به دلیل تازه تاسیس بودن، قراردادها با شهرداری منطقه 4 است.
به گفته وی، همه کارگران این شهرداری به جز کارگران ناحیه 2 که تجمع کرده بودند، تا امروز حقوق این ماه خود را دریافت کرده اند.
بر اساس این گزارش، پیش از این منطقه کوت عبداله، شهرداری منطقه 5 اهواز را تشکیل می داد اما با تفکیک آن از اهواز در سال 91 و تاسیس شهرستان کارون با مرکزیت شهر کوت عبداله، منطقه 5 شهرداری اهواز منحل شد. در سال 95 با ادغام بخشی از مناطق 4 و 6، منطقه 5 دوباره تاسیس شد.
کارگران شهرداری ها در خوزستان همیشه با مشکلات حقوق و دستمزد روبه رو بوده اند.

7151 /6037
خبرنگار: نادره وائلی زاده ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: در ادامه نهضت آسفالت معابر پرتردد اهواز، عملیات زیرسازی و آسفالت خیابان صنایع با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال انجام است.

مهدی مراد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: خیابان صنایع با توجه به نزدیکی به شرکت‌های صنعتی، بیمارستان شهید بقایی و جاده خرمشهر یکی از پرترددترین معابر شهر اهواز است که در مراحل پایانی زیرسازی و آسفالت قرار دارد.

وی افزود: مساحت کل معبر ۲۱۷۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال عملیات زیرسازی و آسفالت آن آغاز شد، در حال حاضر اکیپ‌های اجرایی در دو مسیر رفت و برگشت (به عرض ۱۲ متر) به صورت هم زمان عملیات جدول‌گذاری به طول ۳۸۰۰ متر را انجام می‌دهند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصد پروژه احداث خیابان صنایع تصریح کرد: عملیات زیرسازی رو به اتمام است، آسفالت معبر طی روزهای آینده آغاز می‌شود و ابتدای خرداد ضمن تکمیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 750697

دیگر خبرها

  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • پروژه‌ی «دولتی‌سازیِ دستمزد»
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه