Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:04:16 GMT

خط انتقال اصلی آب طارم از مدار بهره برداری خارج شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۸۵۱۲۵

خط انتقال اصلی آب طارم از مدار بهره برداری خارج شد

زنجان-مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: تنها منبع تامین آب شرب شهرستان طارم سر ریز و خط انتقال اصلی از مدار بهره برداری خارج شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل ازشرکت آبفای استان زنجان علیرضا جزء قاسمی افزود: با توجه به بارشهای فصلی چند روز اخیر و سر ریز شدن دریاچه چشمه کوثر تنها منبع تامین آب شرب شهر ، با مدیریت مناسب و آمادگی لازم از ایجاد بحران جلوگیری شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : با توجه به گل آلود بودن رودخانه ورودی به دریاچه خط انتقال کوثر تخریب و گل آلود شد که در نتیجه از مدار بهره برداری خارج شد که آب قنات جهت تامین نیاز مشترکین وارد مدار شد .

مدیر عامل شرکت آبفای همچنین گفت : خارج کردن به موقع خط انتقال کوثر از شبکه توزیع از ایجاد یک بحران و آلودگی مخازن و شبکه توزیع جلوگیری کرد چون در صورت آلودگی خط دسترسی شهروندان به آب آشامیدنی مطمین و سالم بصورت کامل قطع می شد .

جزء قاسمی در ادامه تصریح کرد : جهت مدیریت مصرف مشترکین به کلیه مشترکین پرمصرف و کارواشها تذکر داده شد تا از مصرف بی رویه و ذخیره سازی بیشتر خودداری کنند تا از ایجاد بحران و تنش جلوگیری شود .

وی گفت : با همکاری و همراهی مردم و مدیران ، مشترکین این شهر 600 متر مکعب کمتر از سرانه خود ، آب مصرف کردند .

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجانوی تصریح کرد : خط انتقال 18 کیلومتری چشمه کوثر تنها منبع تامین آب شهر با اختلاف ارتفاع 700 متری به لحاظ موقعیت مکانی جزء بحرانی ترین خط انتقال استان می باشد که در طی سال از ریزش و رانش کوه در امان نیست .

جزء قاسمی همچنین از برگزاری جلسه کمیته بحران با حضور فرماندار شهرستان زنجان ( به عنوان رئیس کمیته بحران شهرستان) و مدیر کل بحران استانداری جهت رفع مشکل این خط انتقال در محل حادثه خبر داد .

وی افزود : با برگزاری این جلسه ارزیابی و برآورد خسارت مربوط به تجهیزات مورد نیاز انجام و تعمیرات خط انتقال و بازسازی آن انجام شد .

مدیر عامل شرکت آبفای استان در ادامه تصریح کرد : در حال حاضر خط انتقال چشمه کوثر ترمیم شده اما به علت کدورت آب و گل آلود بودن آن فعلا وارد مدار بهره برداری قرار نگرفته است که پیش بینی می شود طی 3 روز آینده با کاهش کدورت آب و رسیدن به سطح استاندارد های لازم خط انتقال وارد مدار بهره برداری شود .

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس

طرفداری| مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به شدت به یکی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور تاخت.

انتشار ویدئویی از پیرمردی هوادار سپاهان در حاشیه دیدار این تیم مقابل پرسپولیس خبرساز شد و واکنش‌های بسیار تندی را به دنبال داشت. در ادامه این فرد از دختران هوادار پرسپولیس عذرخواهی کرد، ولی باشگاه سپاهان معتقد بود باید هویت منتشرکنندگان این ویدئو نیز مشخص شود. محمدرضا میرصالحیان مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار یک استوری از رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور بار دیگر به منتشرکنندگان ویدئوی مذکور اشاره کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان