Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کیک 100 کیلویی برای جشن قهرمانی پرسپولیس، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اجرای آثار خواننده آمریکایی را تکذیب کرد، روایت یادداشت‌های روزانه دستفروش‌بی‌سواد، قانونی عجیب حق انتخاب مدل موی زنان و مردان کره‌شمالی، آرش برهانی هم از فوتبال خداحافظی کرد و از مهم‌ترین اخبار فضای مجازی امروز چهارشنبه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف جمع آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبرها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست.روایت یادداشت‌های روزانه دستفروش‌بی‌سواد
خبرآنلاین: اگر گذرتان به چهارراه ولیعصر افتاده باشد، حتما «دستفروش بی‌سواد» را دیده‌اید، جوانی که شمع و عود می‌فروشد اما فقط فروشنده نیست. بساطش گسترده‌تر از كسب درآمد است، به عابران پیاده فكر می‌كند و كارهای فرهنگی انجام می‌دهد. مثلا چالش «ببر، بخون، بیار» را راه انداخته و به عابران پیاده كتاب قرض می‌دهد. یك تابلو هم دارد كه چهره‌های خوب هفته را به عابران معرفی می‌كند؛ آتش‌نشان‌های فداكار، چهره‌های مطرح اجتماعی و هنری و ... یك بخش بساطش را هم به كار‌آفرین‌ها اختصاص داده و هنرهای دستی كسانی كه محصولی تولید می‌كنند را برای فروش، معرفی و بازخورد گرفتن از عابران، كنار اجناسی كه می‌فروشد قرار می‌دهد. این دستفروش جوان، علی شمسی است. نام «دستفروش بی‌سواد» را خودش برای خودش انتخاب كرده و در شبكه‌های اجتماعی به این نام فعالیت می‌كند. در يك كانال تلگرامي به همين نام، يادداشت‌های روزانه‌اش را می‌نویسد، درباره شغلش اطلاع‌رسانی می‌كند و اینطور كه می‌گوید، دوستان زیادی از فضای مجازی به دست آورده كه نگاهشان به دستفروشی تغییر پیدا كرده است.

قانونی عجیب حق انتخاب مدل موی زنان و مردان کره‌شمالی
آفتاب‎نیوز: روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» با انتشار عکسی از راهنماهای مصور کره شمالی اشاره می‌کند که زنان و مردان در این کشور هر یک تنها می‌توانند از ۱۵ مدل موی در نظر گرفته شده از سوی دولت کره‌شمالی برای اصلاح موی سرشان استفاده کنند. نکته جالب این است که هیچ یک از مدل موها مطابق با مدل موی کیم جونگ اون رهبر کره شمالی نیستند و گویا از دید مقام‌های دولتی موی او باید منحصر بفرد باقی بماند. در سال ۲۰۱۵ میلادی نیز گزارش شده بود که کیم جونگ اون به مردان کره شمالی دستور داده که موهای شان را به قدری کوتاه کنند که بیش از ۲ سانتی بلند نشود.


مشرق:طبق برنامه مراسم جشن قهرمانی و اهدای جام به پرسپولیس امروز 30 فروردین برگزار می شود. گفته می‎شود هماهنگی‌های لازم برای باشکوه برگزار کردن این بازی انجام شده است ضمن اینکه تدارک کیک 100 کیلویی از جمله برنامه‌هایی است که برای جشن قهرمانی پرسپولیس درنظر گرفته شده است.


اپراتورهای تلفنی که گوش شنوا ندارند
ایرنا: اپراتورهای رایانه‌ای تلفن سازمان ها، نهادها و مراکز مختلف خدماتی و درمانی امروزه به جای تسهیل در امور در بسیاری از مواقع،خود به مشکلی برای مردم تبدیل شده اند و کسی هم پاسخگو نیستاین درحالی است که از وقتی شنیده‌ایم معمولا فناوری‌ها و روش‌های جدید خدماتی در همه جای دنیا روند خدمات‌رسانی به مردم را تسهیل می کنند نه مشکل تر. مثلا: هرچه تلاش می‌کنید تلفنی از بیمارستان یا مرکز درمانی و خدماتی مورد نظر بیابید موفق نمی شوید و تنها شماره تلفنی که بعد از بارها تماس موفق به ارتباط می‌شوید با صدای ضبط شده می‌گوید: وقت بخیر، به سامانه نوبت‌دهی بیمارستان .... خوش آمدید، چنانچه وقت ویزیت می‌خواهید عدد 1 و اگر نوبتی را می‌خواهید پیگیری کنید عدد 2 را فشار دهید و یا عبارت‌های مشابه اماتلاش شما بی‌فایده است.«ربات‌ها» جایگزین پیک‌های موتوری می‌شوندفارس: به‌ زودی در لندن ربات‌های کوچکی جایگزین پیک‌های موتوری خواهند شد تا در کاهش ترافیک و آلودگی سهم بزرگی ایفا کنند. ربات‌های خودران در لندن به تازگی به صورت آزمایشی کار خود را شروع کرده‌اند و در صورت کسب نتیجه دلخواه، جایگزین پیک‌های موتوری می‌شوند تا بتوانند نقش خود را در کاهش ترافیک و آلودگی هوا ایفا کنند. بر اساس گزارش منتشر شده ربات‌ها قادرند بسته‌های پستی با وزن حداکثر 10 کیلوگرم را حمل کنند.
عرضه دوربین عکاسی حرفه ای با قابلیت سلفی گرفتن
مهر: با کوچک تر شدن دوربین‌های حرفه‌ای عکسبرداری، افزایش استحکام بدنه آن‌ها و به خطر افتادن بازار این نوع دروبین‌ها به علت پیشرفت دوربین‌های گوشی‌ها، شرکت‌های سازنده دوربین‌های حرفه‌ای به این فکر افتاده‌اند تا سلفی گرفتن را با آن‌ها ممکن کنند.بر روی این دوربین یک نمایشگر لمسی ۳ اینچی برای قاب‌بندی مناسب عکس‌های سلفی هم نصب شده و اگر کاربران علاقمند به تهیه عکس‌های سلفی باکیفیت و حتی با حالت ۴k باشند می‌توانند از آن استفاده کنند.


تکذیب برگزاری یادبود خواننده لس‌آنجلسی در تالار وحدت/ خداحافظی آرش برهانی از فوتبال از دیگر خبرهای پربازدید رسانه هاست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اجرای آثار خواننده آمریکایی را تکذیب کرد
میزان: دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پی انتشار خبری در یکی از خبرگزاری‌ها و نقل آن در برخی رسانه‌ها مبنی بر اجرای آثار خواننده آمریکایی، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این خبر را اساسا دروغ و برای شفاف‌سازی اذهان عمومی و دوری از حاشیه‌سازی‌های احتمالی تکذیبیه‌ای را صادر کرد.

آرش برهانی هم از فوتبال خداحافظی کرد
تابناک: برهانی سال‌ها در تیم استقلال بازی کرد و در نهایت از فوتبال رسمی خداحافظی کرد. او رکورددار گلزنی با پیراهن آبی‌هاست و به نظر می رسد بعد از این اغلب در آمریکا زندگی کند. /انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مقابل هر ۱۰۰ زن فوت شده در ایران چند مرد سال گذشته فوت کردند؟

به گزارش خبرآنلاین، ثبت احوال کشور اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵.۶ درصد و زنان ۴۴.۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل (۱۴۰۱) برابر ۵۶.۶ درصد برای مردان و ۴۳.۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت شده، ۵.۶ درصد افزایش داشته است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900249

دیگر خبرها

  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • در مقابل هر ۱۰۰ زن فوت شده در ایران چند مرد سال گذشته فوت کردند؟
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است