Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:18:28 GMT

نکا پایلوت توسعه گردشگری شرق مازندران می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۸۵۳۳۵

نکا پایلوت توسعه گردشگری شرق مازندران می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نکا، روح الله جمشیدی ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: نکا دارای ظرفیت‌های فراوانی است که در نشست با شهرداران شهرهای شرق مازندران تلاش شد منطقه‌ای به عنوان گردشگری انتخاب شود که ورودی آن نکا یا گلوگاه باشد.

ویافزود: با توجه به وجود پارک نارنج‌باغ، قرمرض و طرح دریا می‌توانیم از این فضاها جهت اشتغال جوانان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی تصریح کرد: سال گذشته در کارخانه آسفالت 10هزارتن آسفالت تولید که برای 25 هزار متر مربع، سه هزار و 500 تن آسفالت صرف شد.

وی بیان کرد: نیاز شهر برای آسفالت و زیرسازی 71 هزار متر مربع است که برای اجرای این امر به 45 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

جمشیدی گفت: متاسفانه به دلیل ناهنجاری جامعه، تخریب اموال عمومی مانند دریچه کانال‌ها و چراغ‌های دفنی در شهرستان بسیار بالاست که سال گذشته حدود 400 میلیون خسارت وارد شد.

وی افزود: متولی مدیریت شهری شهرداری بوده که در این زمینه ابتدای سال دستگاه‌های دیگر برنامه‌های خود را به شهرداری ابلاغ کنند تا در ادامه شهرداری دچار مشکل نشود و تداخلی با آسفالت و موزاییک نداشته باشد.

شهردار نکا بیان داشت: در حوزه مدیریت شهری برای دارا بودن و آرمان شهرعلوی جلب رضایت مردم، رعایت عدالت محوری، احترام به افکار عمومی، رعایت حقوق شهروندی، الگوسازی مدیریت یکپارچه، رفاه اقتصادی، پیشرفت جامعه توجه به جوانان و نخبگان و جلگیری از طولانی شدن پروسه اداری و رفع دست‌اندازها و موانع است.

شهردار نکا گفت: برای ساختمان جدید آتش‌نشانی نیز 400 میلیون تومان اعتبار نیاز بوده که اوایل اردیبهشت کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با اشاره به انتخابات شوراهای شهرو روستا و ریاست جمهوری گفت: شهرداری در زمینه انتخابات از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند و باید همه تلاش کنیم انتخابات را با حضور و مشارکت حداکثری مردم برگزار کنیم.

موسی خلیلی، معاون شهردار نکا نیز گفت: گره‌های ترافیکی سطح شهر شناسایی شد و برای آزادسازی 30 متری به مساحت 4200 مترمربع بالغ بر 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت راه به یکی دانستن «رفع نقاط پرحادثه» و «روکش آسفالت»

تین نیوز

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی به محتواهای منتشر شده درباره یکی دانستن اعتبارات و عملیات اجرایی مربوط به «رفع نقاط پرحادثه» و  «روکش آسفالت» واکنش نشان داد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، «وحید قربانی» افزود: برخی افراد و رسانه ها اقدام به بازنشر محتوایی کردند که اساسا نادرست و منبع اولیه نیز با توجه به عدم آشنایی به حوزه جزئیات و تفاوت های موجود در حوزه های تخصصی عمران، ایمنی و نگهداری راه این اشتباه را مرتکب شده است.

وی توضیح داد: در برنامه «صف اول» با موضوع ایمنی حمل و نقل پخش شد، به اشتباه 2 موضوع متفاوت شامل اعتبار مالی صندوق خسارت‌های بدنی برای «رفع نقاط حادثه خیز» و اعتبار «روکش آسفالت» با یکدیگر در قالب یک گزارش قید شده است.

قربانی ادامه‌داد: این درحالی است که طبق اعلام وزیر راه و شهرسازی ۳سه هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز از محل صندوق بیمه خسارت های بدنی نیاز است که شامل اقداماتی همچون نصب علائم، آشکارسازی، اصلاح هندسی و غیره است.

وی اضافه‌کرد: از طرفی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به بودجه مورد نیاز اصلاح روکش آسفالت اشاره می کند که بودجه و اعتبارات آن کاملا متفاوت و برای اجرای این حجم از روکش آسفالت به ماشین‌آلات، قیر، آسفالت و غیره نیاز است.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: نکته دیگر اینکه در محتوای منتشر شده مبلغ سه همت فقط به عنوان سهم صندوق بیمه خسارت‌های بدنی برای رفع نقاط حادثه خیز و مطالبه وزارت راه و شهرسازی آمده است که هنوز پرداخت نشده و بقیه اعتبار مورد نیاز بیان نشده است‌.

وی اظهار داشت:‌ در حوزه حمل‌ونقل اعتبارات و حجم عملیات مربوط به رفع نقاط پرحادثه کاملا مجزا از احجام و اعتبارات عملیات روکش آسفالت جاده ها است و بر این اساس نمی توان اعتبار مورد نیاز این دو موضوع را در کنار یکدیگر قرار داد یا مقایسه کرد.

قربانی افزود: مصاحبه «رضا اکبری» معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درباره اعتبار مورد نیاز برای انجام عملیات روکش آسفالت محورهای شریانی کشور مربوط به چندین ماه قبل است و ارتباطی با بودجه رفع نقاط پرحادثه ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • واکنش وزارت راه به یکی دانستن «رفع نقاط پرحادثه» و «روکش آسفالت»
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است