Web Analytics Made Easy - Statcounter

واژگونی و آتش سوزی یک دستگاه کامیون در 15 کیلومتری محور استهبان به نی ریز ، منجر به فوت راننده آن شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ انحراف و واژگونی یک دستگاه کامیون حامل سوخت به پایین گردنه مسیر نی ریز به استهبان منجر به پدید آمدن حادثه دلخراش و فوت راننده آن شد.

محمد حسین کچویی مدیر اورژانس 115 شهرستان نی ریز در خصوص این حادثه به خبرنگار نبض نی ریز گفت: خبر واژگونی و آتش سوزی یک دستگاه تانکر حامل مواد سوختی به واحد 115 نی ریز اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با گزارش این حادثه در 15 کیلومتری محور استهبان به نی ریز در ساعت 7 صبح روز چهارشنبه 30 فروردین ابتدا اورژانس استهبان به محل حادثه اعزام شد.

کچویی افزود: همچنین از نی ریز جهت کمک رسانی یک اکیپ از اورژانس 115 نی ریز به محل حادثه اعزام می شوند.

مدیر اورژانس 115 نی ریز بیان کرد: پس از حضور ماموران اورژانس در محل حادثه، آتش نشانی استهبان مشغول خاموش کردن آتش بودند.

وی در پایان خاطر نشان شد: جسد راننده این خودرو که در شعله های آتش سوخته بود، از داخل کامیون بیرون آورده می شود.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۵۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه صبح امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام شد و سه واحد آمبولانس امدادی اورژانس و ۲ اکیپ امدادی هلال احمر به محل اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، عباس عابدی با اشاره به اینکه واحد‌های امدادی در کوتاه‌ترین زمان در محل حاضر شدند، افزود: در این سانحه هشت مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و ۲ زن ۲۰ و ۶۳ سال مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین (ع) گلپایگان و حضرت محمد (ص) میمه منتقل شدند.

عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله نیز پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده