Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برادرم به قلب درد در ناحیه قفسه سینه به پزشک مراجعه کرد و هم اکنون به دلیل مشکل قلبی در بخش سی‌سی‌یو بیمارستان قلب بستری است.عبد آتشانی برادر "امیر آتشانی" بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص وضعیت جسمانی برادر خود گفت: بردارم به قلب درد در ناحیه قفهس سینه به پزشک مراجعه کرد و هم اکنون بع دلیل مشکل قلبی در بخش سی سی یو بیمارستان قلب بستری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبد آتشانی برادر "امیر آتشانی" بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص وضعیت جسمانی برادر خود گفت: برادرم به علت درد در ناحیه قفسه سینه به پزشک مراجعه کرد و هم اکنون به دلیل مشکل قلبی در بخش سی سی یو بیمارستان قلب بستری است.وی ادامه داد: امیر از قبل مشکل تنفس در ریه خود را احساس می کرد اما آن را هیچگاه جدی نمی گرفت.آتشانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت عمومی برادرم مساعد است و من به تازگی با او صحبت کردم و منتظر تشخیص پزشکان در‌خصوص عمل قلب هستیم. امیدواریم که این مشکل با مصرف دارو و آنژیوگرافی حل شود و کار به عمل قلب باز نکشد.انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جالب به رئیسی بعد از فعال شدن دوباره گشت ارشاد: نکن برادر!

جلال رشیدی کوچی که برای انتخابات اخیر مجلس رد صلاحیت شد، در توییتی نوشت: آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی و مخرب گشت ارشاد کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد و خسارت‌های سنگینی را به ملت و نظام تحمیل کرد.

 

آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی و مخرب ⁧ گشت ارشاد⁩ کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد و خسارت‌های سنگینی را به ملت و نظام تحمیل کرد. ‏تکرار شوم گشت ارشاد تفکر ضد ایران و ضد اسلام است و جز تقویت انزجار، خشم، نفرت و از بین بردن دستاوردها، هیچ عائدی نخواهد داشت.

‏نکن برادر

‏نکن!

دیگر خبرها

  • نقش آزمایشگاه در جلوگیری از بستری های بی دلیل بیماران
  • فوتبال از دریچه فان؛ زیدان پس از اولین جلسه تمرین در منچستریونایتد
  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • فوتبال از دریچه فان؛ لیگ کشاورزان در واقعیت
  • هشدار جالب به رئیسی بعد از فعال شدن دوباره گشت ارشاد: نکن برادر!
  • برادر کشی در فارس
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • بازدید رایگان ابنیه تاریخی سیستان از دریچه منشور ونیز