Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@22:40:05 GMT

روش های کم هزینه برای پرپشت کردن ابروها

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۸۶۱۲۸

اگر قرار است امسال کاری برای کمک به اقتصاد خانواده انجام دهید می‌توانید کمی از هزینه‌های شخصی خود کم کنید و با روش‌های ساده‌تر زیبایی طبیعی چهره‌تان را ماندگار کنید. آفتاب‌‌نیوز : به نقل از چاردیواری ضمیمه روزنامه جام جم، این روزها که هزینه سر زدن به سالن‌های زیبایی برای ترمیم و طراحی انواع ابرو برای خانم‌ها گران تمام می‌شود، بد نیست ترمیم و پرپشت کردن ابروهای طبیعی خود را با کمترین هزینه به روغن‌های تقویتی بسپارید و به نتایجی به مراتب بهتر و کم عوارض‌تر برسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روغن بادام
شاید فراوان از ویژگی‌های مثبت این روغن معجزه گر در سلامت موها و ابروها شنیده باشید اما بیایید این بار برای جبران قسمت‌های ریخته‌شده ابروها و درمان کم پشتی آن روزی دو‌مرتبه به طور مرتب از این روغن روی ابروهای خود ماساژ دهید و تاثیرات ویژه آن را به چشم مشاهده کنید.این روغن حاوی میزان قابل توجهی ویتامین‌های A,B و E است که رشد موها را به طرز چشمگیری تقویت می‌کند.
روغن نارگیل
این روغن که در ترکیبات محصولات زیبایی از آن استفاده ویژه‌ای می‌شود هم یکی از بهترین روغن‌ها برای تقویت ابروهای شما و تضمین زیبایی آن خواهد بود؛ یعنی مغذی‌ترین روغن که به تنهایی می‌تواند تقویت‌کننده خوبی برای موهای ابروی شما باشد. پس هر روز با پنبه مقدار کمی از این روغن را به ابروها بزنید و منتظر اتفاق‌های خوبی باشید.
وازلین
متوقف کردن ریزش ابروها را به این محصول واگذار کنید. بویژه اگر جنس پوست شما خشک است و برای تقویت آن به محصولی مرطوب‌کننده نیاز دارید. ماساژ دادن ابروها با وازلین به‌عنوان یک مرطوب‌کننده قوی از ریزش ابروها و سست شدن ریشه آن جلوگیری می‌کند.
روغن زیتون
از آنجا که روغن زیتون کاربرد فراوانی در سلامت پوست و مو دارد هر روز یک قطره روغن زیتون را به ابروها بمالید و ماساژ دهید و یک ساعت بعد بشویید. این روغن یا ویتامین A وE رشد ابروهای شما را تقویت و از ریزش آن جلوگیری می‌کند.
ژل آلوئه‌ورا
همه معجزه‌های طبیعت با خواصی که دارند می‌توانند سلامت و طراوت ظاهری شما را ماندگار کنند. برای مثال استفاده از آلوئه‌‌ورا یکی از آنهاست؛ ماده‌ای غیرچرب که با آبرسانی فوق‌العاده ابروهای شما را تقویت و رشد آنها را تسریع می‌کند. پس برای اثر بخشی بیشتر ژل طبیعی آلوئه‌ورا یا محلول آن را شب‌ها پیش از خواب روی نقاط خالی ابروهای خود بزنید و صبح آن را بشویید.

سلامت نیوز: روش های کم هزینه برای پرپشت کردن ابروها

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره

به گزارش خبرگزاری مهر، توجه به رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی مبنی بر ضرورت تأمین امنیت غذایی و افزایش دسترسی آحاد جامعه به غذای سالم و با کیفیت و ارزان، موضوع سلامت و کیفیت روغن خوراکی به عنوان یک کالای اساسی در سفره مردم در دستور کار دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی قرار گرفت.

اولین جلسه کمیته فنی بهبود کیفیت و سلامت روغن‌های خوراکی در سال جدید در دبیرخانه شورای عالی برگزار و تمامی اقدامات دستگاه‌های اجرایی ذی ربط در زنجیره تولید و عرضه روغن خوراکی به ویژه واردات روغن خام و نگهداری آن در مخازن، تصفیه و پالایش روغن خام و تولید روغن در کارخانه بررسی شد.

در این جلسه، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی تاکید کرد: کیفیت و سلامت روغن خوراکی از مبدا ورودی روغن خام و کشت دانه‌های روغنی در مزرعه تا سفره آحاد جامعه باید به دقت پایش شود که یکی از مهم‌ترین اقدامات، ترخیص روغن خام وارداتی مناسب است.

دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی به منظور حفظ و ارتقای سلامت مردم، سلامت روغن خوراکی، برنامه آرد و نان کامل، برنامه شیر مدارس و پایش سلامت محصولات کشاورزی و هم چنین وظایفی که هر یک از دستگاه‌های اجرایی ذیربط بر عهده دارند را در سال جاری با جدیت دنبال می‌کند.

کد خبر 6098801 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • عشایر لرستان سالانه ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می‌کنند
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی
  • واکنش سازمان غذا و دارو به توصیه به مصرف آب چاه
  • برنج و روغن شامل ارز ترجیجی شد
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی برگشت
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی برگشت
  • سالمندان مبتلا به فشار خون بالا چه بخورند؟
  • شیوه درست کردن نیمروی بدون روغن + فیلم