Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@17:45:47 GMT

جوانان تحصیلکرده‌‌ با ‌بی‌تدبیری ‌مسئولان بیکارند

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۸۶۶۱۸

جوانان تحصیلکرده‌‌ با ‌بی‌تدبیری ‌مسئولان بیکارند

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ‌امروز بهترین ثروت این مملکت که جوانان برومند هستند با بی‌تدبیری مسئولان بیکار‌ند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا، سرهنگ پاسدار حسین کریمی اول در مراسم نشست بصیرتی روستای مرزنکلاته برگزار شد اظهار داشت: افرادی که مدعی راه و اندیشه حضرت امام خمینی(ره) هستند خودشان را آقای مردم می‌دانند بلکه به دروغ می‌گویند که پیرو راه امام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انقلاب کردیم که ارزش‌های اسلامی در جامعه حاکم شود و مردم باید در انتخابات پیش‌رو دقت کنند که به چه افرادی رای خواهند داد.

جانشین سپاه نینوا خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال قطب‌سازی و اختلاف و جبهه‌بندی در انتخابات است و می‌خواهد از مسیر افرادی که در زمین او بازی می‌کنند به اهداف خودش برسد.

وی متذکر شد: باید ببینیم که کدام جریان در مسیر ناب اسلام است و پای آرمان‌ها مانده و اگر محاسبه و تحلیل اشتباه داشته باشیم در مسیری حرکت کرده‌ایم که خواسته دشمن است.

کریمی‌اول با بیان اینکه هر جایی که انقلاب اسلامی مورد تهدید قرار بگیرد سپاه و بسیج حاضر هستند پاسخگو باشند، گفت: سپاه و بسیج پاسدار انقلاب هستند و هر جایی که نیاز باشد چه سیل و یا زلزله و یا بحران‌های دیگر حضور خواهد داشت حتی در تبیین مسائل سیاسی نقش ایفا می‌کند.

جانشین سپاه نینوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سناریوی دشمنان نظام به ویژه آمریکا اظهار کرد: دشمن با سناریوی نگه داشتن تحریم‌ها به دنبال این است تا دولتی در راس حکومت قرار بگیرد که در خط مذاکرات بتواند برجام‌های 2 و 3 و 4 و همچنین حقوق بشر و مسائلی از این دست را به او تحمیل کند.

وی ادامه داد: امروز وظیفه داریم افرادی که نگاه غرب دارند را معرفی کنیم زیرا امروز بهترین ثروت این مملکت که جوانان برومند هستند با بی‌تدبیری تحصیلکرده‌هایشان بیکار هستند و دست‌های نفوذی در کشور به دنبال این هستند که نظام را ناکارآمد نشان دهند.

کریمی‌اول همچنین با بیان اینکه کسانی که در این نظام خدمتی کرده‌اند اما امروز گوش به فرمان رهبری نیستند، گفت‌: در انتخابات 88 سران فتنه که زمانی عهده دار مسئولیت‌هایی بودند به قانون تمکین نکردند و به دنبال این بودند که به خواسته خود در کف خیابان برسند.

وی اظهار داشت‌: مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی پشتیبان جبهه مقاومت و مدافعین حرم باشند و با انتخاب درست خود پاسخ بسیار دقیق و سنگینی را به طراحی‌های صهیونیستی بدهند.

انتهای پیام/

R41471/P1377/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد حسین صفار هرندی: اختلاف داخلی زمینه‌ساز نفوذ دشمن است

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین صفار هرندی در نشست تبیینی مجمع ناشران انقلابی در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تصریح کرد: دشمن شیوه‌های مختلف را برای صدمه به ما امتحان کرده است. شیوه‌هایی که برخی در کشور‌های دیگر می‌توانست منجر به سرنگونی حکومت و کشمکش‌های گسترده شود.

این سیاستمدار تصریح کرد: از جمله عملیات خرابکارانه در داخل مرز‌های کشور و یا جنگ تحمیلی که همگی با سرافرازی و سربلندی پشت سرگذاشته شده است و امروز ایران به عنوان سرمشق و مدل رفتاری برای کشور‌های منطقه شمرده می‌شود.

صفار هرندی متذکر شد: آخرین برگ روی میز دشمن تدارک تحریم‌های بی‌سابقه بود که باز هم ملت ایران توانست با دور زدن و خنثی کردن تحریم‌ها در مقابل آن‌ها ایستادگی کند.

وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ضرورت تبیین و آگاه سازی ملت از اهداف دشمن اضافه کرد: اینکه ملتی در مقابل توطئه دشمن ایستادگی کند بی‌شک در نظر او شرور است و امروز دشمن شاهد خنثی شدن توطئه‌های خوداست. توطئه‌هایی که به دنبال تسلط بر منابع ملی بود.

وی تاکید کرد: امروز ملت ما با وجود تنوع قومیتی و مذهبی یک پارچه و متعهد است و هرگونه اتفاقی که این توافق داخلی را بر هم ریزد فرصت نفوذ اجنبی را فراهم خواهد ساخت.

به گفته صفارهرندی دشمن با ایجاد بی نظمی و نفاق به دنبال دخالت در مسائل منطقه است همان اقدامی که در عراق و افغانستان داشت و امروز این وحدت ملی ماست که به عنوان بزرگترین سرمایه کشور در مقابل این فتنه ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمد حسین صفار هرندی: اختلاف داخلی زمینه‌ساز نفوذ دشمن است
  • به دنبال مردمی‌سازی بنیاد هستیم
  • عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند/بزرگداشت آیت‌الله فقیه
  • تاج: دولت به دنبال "ورزش قوی برای ایران قوی" است/ حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ضابطه‌مند می‌شود
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • مخالفت شدید روزنامه سپاه به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند