Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@11:24:11 GMT

رقابت دانش آموزان قمی در مسابقه خوشنویسی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۸۷۲۰۰

رقابت دانش آموزان قمی در مسابقه خوشنویسی

سومین دوره مسابقات خوشنویسی دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس استان قم امروز در کانون پرورشی و فکری بوستان مهدی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، در این مسابقات ، یکصد و هشتاد دانش آموز دختر و پسر پایه دوم تا ششم مقطع ابتدایی مدارس استان، در خط تحریری با هم به رقابت پرداختند.

آقای محمدی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش، هدف از این مسابقات را تقویت و رشد خلاقیت دانش آموزان و تشویق و ترغیب آنها به هنر آموزی برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می شود: نیمه دوم اردیبهشت از پنجاه نفر از خوشنویسان برتر تجلیل و خط آنها در کتابی با عنوان شکوفه های خط و خرد جمع آوری می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی محمدی متکازینی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر دارای بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

وی افزود: مدارس شهرستان بهشهر از لحاظ کیفیت از استان جلوتر است و با تراکم دانش آموزی مواجه هستیم، اما مشکل فضا در بهشهر وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: از خرداد ۱۴۰۳ دبیرستانی‌ها در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهیم داشت و شبه امتحان نهایی برای دانش آموزان برگزار شد.

محمدی گفت: این امتحانات شبه نهایی به‌منظور کاهش استرس دانش‌آموزان دبیرستانی تدوین شده است در مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از تک نوبته بودن مدارس بهشهر خبر داد و گفت: همه‌مدارس بهشهر در همه‌مقاطع تحصیلی نوبته هستند و هیچ مدرسه دو نوبته ای در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خود یک رسانه است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی در کشور و استان و شهرستان خانه‌ای نداریم که آموزش و پرورش نباشد و حضور جدی در زندگی مردم دارد و ارتباط ما با خانواده‌ها دو طرفه است.

محمدی متکازینی گفت: در بحث حجاب و عفاف براساس دستگاه نظارتی، بهشهر از جمله شهرهایی است که کمترین چالش را دارد.

وی افزود: حجاب در مدارس اجباری است و قانون است و دانش آموزان باید با پوشش مدرسه حاضر شوند و همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌کار ما برای این امر مهم باشند.

کد خبر 6087653

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی