Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-04-27@00:23:06 GMT

تکذیب تعطیلی زاگرس خودرو بروجرد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۸۷۲۳۰

تکذیب تعطیلی زاگرس خودرو بروجرد

مازندمجلس: محمد رضا صفی خانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کارخانه تعطیل نشده است و یک تعداد کارگر همیشه در آن فعال هستند.
وی با بیان اینکه دیروز پروانه فعالیت برای عظیم خودرو صادر شد و اکنون عظیم خودرو این واحد صنعتی را در اختیار دارد، گفت: این واحد صنعتی تا قبل از این واگذاری نیز در بخش رنگ با شرکت سایپا قرار داشت و کارگرانی در این واحد مشغول به کار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه زاگرس خودرویی دیگر در کار نیست، افزود: عظیم خودرو این واحد صنعتی را به صورت اجاره به شرط تملیک 10 ساله در اختیار گرفته و به صورت رسمی و محضری متعهد شده است که این واحد صنعتی را ظرف مدت 6 ماه بهره برداری کامل و قراردادهای خود را احیا کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: عظیم خودرو قراردادهایی با زامیاد و یک شرکت چینی منعقد کرده و به دنبال این است که برند پروتون را نیز به این واحد صنعتی برگرداند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان نیز با تکذیب تعطیلی و بیکار شدن کارگران عظیم خودرو اظهار کرد: در حال حاضر 40 کارگر در این کارخانه مشغول کار هستند و 28 کارگر از 15 اردیبهشت ماه امسال به کار گرفته می شوند.
علی آشتاب افزود: عظیم خودرو چندین قرارداد بزرگ نیز با شرکت های مختلف منعقد کرده است.
کارخانه زاگرس خودرو در بخش اشترینان شهرستان بروجرد و در سه راهی بروجرد - ملایر - نهاوند قرار گرفته ‌است و از سال 1375 شروع به فعالیت کرد.
این شرکت با کارخانجات خوروسازی پروتون مالزی قرارداد داشت و خودروهایی با نام پروتون تولید می ‌کرد. این کارخانه در دولت قبل در آذرماه سال 91 به دلیل مشکلات مالی تعطیل شد و بیش از 400 کارگر آن بیکار شدند.
اخیرا با تلاش و پیگیری دولتمردان دولت تدبیر و امید مشکل این واحد صنعتی با واگذاری به عظیم خودرو برطرف شده و این شرکت ملزم شده است ظرف مدت 6 ماه از تمام ظرفیت تولید این کارخانه استفاده کند.
به گزارش ایرنا برخی از رسانه های منتقد دولت امروز چهارشنبه خبر تعطیلی زاگرس خودرو و بیکاری یکهزار و 200 نفر را منتشر کردند که از سوی مسئولان مربوطه تکذیب شد.
1920/3022
خبرنگار: مهری میر دریکوند ** انتشاردهنده: احسان کردی

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • پهپادهای اوکراین صنعت فولاد روسیه را هدف گرفتند
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو