Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه در برنامه‌ ششم توسعه‌ 600 رویداد کارآفرینی پیش‌بینی شده است،‌گفت: در برنامه‌ ششم راه‌اندازی کانون‌های شکوفایی، خلاقیت و نوآوری پیش‌بینی شده است و این کانون‌ها به عنوان حلقه‌های واسط عمل می‌کنند.

به گزارش ایسنا، با حضور دکتر بیجندی معاون جهاد دانشگاهی و رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان، جلسه‌شورای ستفای واحد صنعتی اصفهان به منظور بررسی برنامه‌ها و راهکارهای گسترش فعالیت شعبه‌ستفای واحد و راه‌اندازی کلینیک تخصصی کسب و کار تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر بیجندی در این جلسه ضمن تقدیر از اعضای شورای ستفای واحد که از مجموعه‌شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و بخش خصوصی هستند، گفت: حضور صاحب‌نظران خارج از مجموعه‌جهاددانشگاهی و همراهی تیم‌های خوب در جهاددانشگاهی به خصوصدر بعد فکری و راهنمایی موجب موفقیت‌های ما در حوزه‌های مختلف شده است.

رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری افزود: خوشبختانه در جهاددانشگاهی از ابتدا نگاهمان به پژوهش همراه با تجاری‌سازی و کارهای عملیاتی بوده است که پژوهشگاه رویان و پژوهشکده‌گیاهان دارویی از مصداق‌های این ادعاست.

وی با بیان این مطلب که معتقدیم خیلی از فعالیت‌های جدیدمان را نیز باید بر همین اساس پایه‌ریزی و برنامه‌ریزی کنیم، خاطرنشان کرد: بحث جدی که در ستاد مرکزی مطرح بوده، این است که باید از تمام ظرفیت و پتانسیل‌های جهاددانشگاهی استفاده شود تا فعالیت‌های انجام شده رسوب نکرده و به نتیجه برسد.

رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان با اشاره به اینکه در برنامه‌ششم توسعه‌ 600 رویداد کارآفرین پیش‌بینی شده است، افزود: این رویدادها با توجه به ظرفیت‌های استان و منطقه برگزار خواهد شد که در این زمینه سیاست‌گذاری‌ها از طرف ستاد به واحدها اعلام خواهد شد و شعب ستفا برگزارکننده خواهند بود و با وصل کردن این حلقه‌ها به همدیگر اتفاقات خوبی در این شعب شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی کلینیک تخصصی کسب و کار در واحد صنعتی اصفهان، افزود: در برنامه‌ششم راه‌اندازی کانون‌های شکوفایی، خلاقیت و نوآوری پیش‌بینی شده است و این کانون‌ها به عنوان حلقه‌های واسط عمل کرده و به نوعی رویدادهای کارآفرینی با وجود فعالیت این کانون‌ها و کلینیک‌ها به مراکز رشد و شهرک‌های علمی و تحقیقاتی و پارک‌های علم و فناوری وصل خواهند شد و خروجی‌های خوبی خواهند داشت.

بیجندی افزود: فعالیت‌های خود را در حوزه‌روابط بین‌الملل آغاز کرده‌ایم و اولین تیم ویژه‌ نیز از کشور مالزی به ایران دعوت شده‌اند و در بحث تجاری‌سازی و برندسازی اقدام خواهیم کرد. همچنین مذاکراتی هم با رئیس مرکز نوآوری دانشگاه ملی نیوزلند در این خصوص صورت پذیرفته است.

در ادامه مرتضی تیموری، رئیس واحد صنعتی اصفهان در این شورا گفت: فعالیت‌های دوره‌جدید شعبه‌ستفای واحد که حدود 6 ماه از آن می‌گذرد، با رویکرد جدید و برنامه‌های متنوع و هدفمند آغاز شده است.

تیموری افزود: کلینیک تخصصی کسب‌وکار با بهره‌مندی از تجارب واحدها با روش جدید و مطلوب‌تر راه‌اندازی خواهد شد و گسترش می‌یابد.

بر اساس اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، در این جلسه ابوالفضل کرمی، مدیر شعبه‌ستفای واحد صنعتی اصفهان به ارائهگزارش و تشریح برنامه‌های ششم توسعه‌شعبه پرداخت. همچنین در این جلسه مهندس حسینی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی بازار کار، مهندس حدیدی مدیر مراکز رشد شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و عضو شورای ستفای واحد و مهندس مؤمنی عضو شورای ستفای واحد صنعتی اصفهان به ارائه‌دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز

 رضا طرفی سرپرست واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی (اسکید مونتد) در خصوص اورهال و تعمیرات اساسی این واحد گفت: نظر به اینکه راهبری این واحد عملیاتی در سال ۱۴۰۲ به شرکت نفت و گاز اروندان تحویل داده شد و با توجه به برنامه‌های کلان شرکت ملی نفت ایران برای برداشت هر چه بیشتر و افزایش تولید از میادین مشترک؛ بعد از تحویل‌گیری این تاسیسات از سوی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان برنامه‌های تعمیرات اساسی در دستور کار قرار گرفت.

او می‌گوید: این واحد تولیدی با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه نفت در روز، پنج سال در سرویس بوده و پیش از این تعمیرات اساسی بر روی آن انجام نشده است.

به گفته او بر همین اساس شرکت نفت و گاز اروندان برنامه‌های خود را برای اصلاح، تعمیر، نگهداری و بازرسی مخازن موجود به منظور افزایش تولید و کارایی بهتر تجهیزات فرآیندی را آغاز کرد.

سرپرست واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد گفت: طی جلساتی مشترک در همه بخش‌ها الزامات مورد نیاز در نظر گرفته شد و بعد از صدور مجوز‌های قانونی و دستورالعمل‌های اجرایی و ایمنی از سوی مدیریت شرکت نفت و گاز اروندان به پیمانکار، کار تعمیرات اساسی از ۱۹ فروردین ماه سال جاری با نظارت و مدیریت ما آغاز شد.

وی با بیان اینکه تعمیرات اساسی بر روی پنج مخزن نفت شامل سه مرحله تفکیک‌گر و دو مرحله نمک‌گیر انجام شد، افزود: مراحل تمیز کاری و تعمیر با خارج کردن ۶۰۰ قطعه داخلی آغاز شد و مرحله بستن آنها طی روز‌های اخیر به پایان رسید.

طرفی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و راه‌اندازی مجدد ردیف اول این واحد، گفت: قبل از راه‌اندازی مجدد تمامی برنامه‌های ایمنی، PSSR (بازبینی ایمنی پیش از راه‌اندازی) و موارد مربوط به الزامات قبل از راه‌اندازی در جلسات تخصصی بررسی و با اجرای تمام الزامات ایمنی راه‌اندازی مجدد انجام شد.

سرپرست واحد فرآورشی اسکید مونتد ادامه داد: در این تعمیرات اساسی ۶۰۰ متر مربع از مخازن و تجهیزات، ۶۰۰ قطعه، تمامی شیرآلات فرآیندی، پمپ‌ها و دیگر تجهیزات مربوط به ردیف اول کارخانه شستشو، سرویس و تعمیر گردید.

به گفته او در این مدت از فرآیند اورهال تمام مراحل کار با هماهنگی، نظارت بازرسی و HSE انجام شد و هیچگونه حادثه‌ای رخ نداد و رعایت نکات ایمنی را در درجه اول اهمیت کار قرار دادیم.

طرفی در پایان از کلیه کارکنان جهادی و سخت‌کوش شاغل در واحد‌های عملیاتی، تعمیراتی و ستادی خود که در جهت انجام این اورهال در میدان آزادگان جنوبی تلاش و فعالیت ۲۴ ساعته داشتند تقدیر و تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • اولین دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران راه‌اندازی شد
  • رفع نیاز‌های فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد
  • خلاقیت؛ موتور رشد شهرها
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها