Web Analytics Made Easy - Statcounter

24 ساعت پس از اعلام نخست وزیر برای برگزاری انتخابات زودهنگام مجلس عوام این کشور امروز این موضوع را تصویب کرد. به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صدا وسیما،24 ساعت پس از این که ترزا می، نخست وزیر انگلیس به صورت غافلگیرکننده ای اعلام کرد در 18 خرداد ماه، انتخابات زودهنگام را برگزار خواهد کرد، مجلس عوام این کشور امروز این موضوع را تصویب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست امروز مجلس عوام انگلیس که از ظهر آغاز شده بود، با حضور نخست وزیر برگزار شد و نمایندگان احزاب مخالف دولت محافظه کار، ترزا می را به خاطر این که با اعلام برگزاری زودهنگام انتخابات، قول خود را درباره پایان دوره پنج ساله مجلس فعلی زیر پا گذاشته است، مورد انتقاد قرار دادند.جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر نیز از این که نخست وزیر حاضر نیست مناظره های انتخاباتی را برگزار کند، انتقاد کرد و سیاست های ناکام دولت محافظه کار را در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و مالی محکوم کرد. در پایان مباحثات، برگزاری زودهنگام انتخابات عمومی در انگلیس با 522 رای موافق در برابر 13 رای مخالف، تصویب شد. نخست وزیر انگلیس برای تصیب این لایحه، به رای مثبت دو سوم از نمایندگان نیاز داشت.نتایج نظرسنجی ها نشان می دهد اگر انتخابات عمومی در انگلیس همین امروز برگزار شود، حزب محافظه کار خواهد توانست دوباره اکثریت کرسی های مجلس را به دست آورد و دوباره دولت را تشکیل دهد. شماری از اعضای احزاب سیاسی و نیز کارشناسان سیاسی انگلیس معتقدند انتخابات زودهنگام فقط به خاطر تحکیم قدرت حزب محافظه کار و سرکوب مخالفان ترزا می برگزار می شود و مشکلی را در انگلیس حل نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • استقرار ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس
  • ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس مستقر است
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • نتایج فاجعه بار سوناک و محافظه کاران در انتخابات محلی انگلیس