Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-01@09:32:45 GMT

صدور مجوز جدید به پدیده شاندیز تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۸۸۶۶۸

صدور مجوز جدید به پدیده شاندیز تکذیب شد

دبیرخانه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای، اخبار مبنی بر صدور مجوز جدید به پروژه پدیده شاندیز را کذب خواند.به گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی، دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران با انتشار توضیحاتی خبر منتشر شده از سوی برخی از سایت‌ها و پایگاه‌های خبری در مورد صدور مصوبه جدید در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به پروژه پدیده شاندیز را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در توضیحات دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران آمده است: در دو روز گذشته خبری در برخی سایت‌ها و پایگاه‌های خبری مبنی بر صدور مصوبه‌ای جدید در این شورا درباره پروژه پرتخلف پدیده شاندیز منتشرشده است. بدینوسیله دبیرخانه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران به اطلاع عموم می‌رساند تا این لحظه این شورا هیچ مصوبه جدیدی درباره این پروژه نداشته و مطابق برنامه رسمی اعلام شده از طرف دبیرخانه شورای‌عالی و بر اساس آیین نامه مصوب هیئت وزیران و مطابق قانون، کلیه مصوبات شورای‌عالی پس از اعلام از طرف دبیرخانه و انتشار در روزنامه رسمی کشور ملاک عمل خواهد بود. لذا انتشار این خبر فاقد هر گونه مستند بوده و اطلاع‌رسانی در این موضوع از طریق دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و درج در روزنامه رسمی صورت می‌گیرد.

-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۸۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح نارنجی شماره دو در اردبیل
  • ۱۲ حکم رئیس دانشگاه تهران برای بزرگداشت سنت دانشگاهی ایران صادر شد
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • پانوپتیکون و کاربرد آن در شهرسازی مدرن چیست؟
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس