Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - «ديلي مِيل» به نقل از يک گروه هکري اعلام کرد، «آژانس امنيت ملي آمريکا» چند وبسايت دولتي ايران و روسيه را هک کرده است.


 «دِيلي ميل» گزارشي منتشر کرد که بر اساس آن يک گروه هکري به نام «کارگزاران سايه» (Shadow Brokers) با اعلام جزئياتي مدعي شده است که آژانس امنيت ملي آمريکا (NSA) وب‌ سايت‌ هاي رياست جمهوري در ايران و روسيه و همچنين مرکز اتمي روسيه را مانيتور کرده و به برخي از آن ها نيز نفوذ سايبري کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالي که برخي از اسناد منتشره از سوي گروه هکري «کارگزاران سايه» داراي نماد آژانس امنيت ملي آمريکا نيز مي باشد؛ اما اين نهاد آمريکايي تا کنون درباره صحت و يا سقم اطلاعات مذکور اعلام نظر نکرده است.
اين در حاليست که آمريکا همواره ساير کشورها را به تهديدات و حملات سايبري متهم کرده و با اتکا به چنين بهانه هائي ساير کشور را مورد تحريم  هاي مرتبط قرار داده است.
مهر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: شورای امنیت باید از درگیری در بوسنی جلوگیری کند

سفیر روسیه در سازمان ملل گفت، شورای امنیت سازمان ملل باید به جلوگیری از وقوع یک درگیری در بوسنی و هرزگوین، جایی که اوضاع به سرعت رو به وخامت می‌رود، کمک کند.

به گزارش ایسنا، واسیلی نبنزیا، سفیر روسیه در سازمان ملل گفت: «دلیل درخواست فدراسیون روسیه برای نشست شورای امنیت سازمان ملل، وخامت شدید اوضاع در بوسنی و هرزگوین است. وضعیت شکننده در آن کشور در آینده نزدیک تشدید خواهد شد.»

به نقل از خبرگزاری تاس، این دیپلمات روسی در ادامه افزود: «ما اغلب می‌شنویم که شورای امنیت باید از درگیری جلوگیری کند. بسیاری از کشورها این موضوع را در راس دستور کار خود اعلام می‌کنند و دبیرکل سازمان ملل اغلب در مورد آن صحبت می‌کند. وضعیت بوسنی و هرزگوین، از نظر ما دقیقا موردی است که شورای امنیت می‌تواند نقش خود را در زمینه پیشگیری از آن نشان دهد.»

وی خاطرنشان کرد: «شورای امنیت سازمان ملل باید به این وضعیت واکنش نشان دهد.»

نبنزیا ادامه داد، اعضای شورای امنیت نامه‌ای را از سوی یکی از سیاستمداران صرب بوسنی دریافت کرده تا نشست فوری شورای امنیت برگزار شود.

در این نامه آمده است: « تحولات مهمی در کشور در حال وقوع است که می‌تواند عملکرد و ثبات بوسنی و هرزگوین را تضعیف کند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خبر تلخ برای فیلم بازها؛ وبسایت Subscene به زودی تعطیل می‌شود
  • ۶ سال زندان برای هکری که اطلاعات ۳۳ هزار بیمار را سرقت کرد
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • روسیه: شورای امنیت باید از درگیری در بوسنی جلوگیری کند
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه