Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@06:34:54 GMT

کشف چهار هزار لیتر مشروب الکلی در ایذه

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۹۱۰۰۸

کشف چهار هزار لیتر مشروب الکلی در ایذه

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری خوزستان، مراد شمولی افزود:این میزان مشروب الکلی در یکی از روستاهای این شهرستان و از محل گاوداری فردی به هویت ک.ص کشف شد.
وی بیان کرد: همچنین از محل اختفای مشروب الکلی ، وسایل ساخت و ساز مشروب الکلی دست‌ساز ضبط شد.
دادستان عمومی و انقلاب ایذه اظهار کرد:متهم پس از تفهیم اتهام و با صدور قرار بازداشت، روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق قانون مشروب الکلی پس از کشف ، با دستور مقام قضایی معدوم می شود.
پارسال چند محموله انواع مشروب الکلی که از برخی کشورهای اروپایی به استان خوزستان قاچاق شده بود کشف و به دستور مقام قضایی معدوم سازی شد.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشاردهنده :کبری اقازری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دامپزشکی خوزستان به بهره‌برداران حوزه دام و طیور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، باتوجه به هشدار اداره کل هواشناسی و مدیریت بحران استانداری استان، مبنی بر پیش‌بینی پیرامون وقوع بارش‌های سهمگین از اواخر امروز دوشنبه در سطح استان، روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، دامداران، مرغداران، زنبور داران و پرورش‌دهندگان صنعت آبزی‌پروری را به ضرورت توجه به توصیه‌های ایمنی توصیه کرد.

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان به دامداران توصیه کرد از چرای دام‌ها در شرایط جوی نامساعد به ویژه در ارتفاعات، بستر رودخانه‌ها و حریم خطوط فشار قوی انتقال برق جلوگیری کنند.

همچنین به دامداران توصیه شده با توجه به کاهش دما، پناهگاه مسقف برای دور نگه داشتن دام‌ها از کوران باد و تهیه بستر با ضخامت مناسب، خشک و عایق بالا بردن درجه حرارت بدن دام ایجاد کنند.

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان بر ضرورت تامین ذخیره آب آشامیدنی مورد نیاز دام‌ها تاکید کرده و خشک‌کردن گوساله‌ها و بره‌ها پس از تولد در هوای سرد، خوراندن آغوز گرم بلافاصله پس از تولد و خوراندن شیر گرم را برای مقابله با آسیب به دام‌ها به دامداران توصیه کرد.

با فرا رسیدن بارندگی، سرما و مرطوب شدن بستر نگهداری دام‌ها برخی از انواع بیماری‌ها مانند پنومونی و گندیدگی سم شیوع پیدا می‌کند؛ انگل‌های گوارشی و ریوی در شرایط سرما فعالیت بیشتری دارند بنابراین

خوراندن دارو‌های ضد انگل به دام زیر نظر دامپزشک ضروری است.

همچنین به دامداران توصیه شده تهیه پروتئین‌ها، مواد معدنی به ویژه انرژی اضافی را برای تغذیه دام‌ها مد نظر داشته باشند.

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان به صاحبان صنعت طیور توصیه کرد طیور را در زمستان گرم و خشک نگه دارند و به منظور حفظ و تداوم تولید تخم‌مرغ، مرغداران فضایی گرم و خشک برای طیور خود مهیا کنند.

همچنین به زنبورداران توصیه شده فضای داخل کندو را با موادی مانند روزنامه، برگ خشک درختان و گونی‌های پلاستیکی پر کنند تا فضای کندو کاملا تنگ و متراکم شود و به حفظ گرما کمک کند.

کندو باید حداقل ۱۵ تا ۲۰ سانتی‌متر از زمین فاصله داشته باشد تا رطوبت را از طریق زمین نگیرد و همچنین با آمدن برف، دریچه پرواز بسته نشود.

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خوزستان، در نظر گرفتن تمهدات لازم برای جلوگیری از ورود سیلاب به مزرعه پرورش، کاهش یا قطع غذادهی در روز‌های بارانی، ابری و گل آلودگی آب، استفاده از نمک به منظور

کاهش استرس، استفاده از ترکیبات محرک سیستم ایمنی نظیر ویتامین سی، استفاده از ترکیبات بهبود دهنده آب، جمع‌آوری تلفات و دفن بهداشتی آنها، شست و شو و ضدعفونی با ترکیبات مناسب پس از قطع بارندگی و فروکش کردن سیلاب و گزارش سریع هرگونه تلفات مشکوک به ادارات دامپزشکی را به پرورش‌دهندگان آبزیان توصیه کرد.

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت سامانه بارشی از امروز در استان خوزستان هشدار سطح قرمز صادر کرده است.

دیگر خبرها

  • تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه خوزستان ۱۳ مجروح بر جای گذاشت
  • عروسی جنگی در خوزستان ۱۳ نفر را بیمارستانی کرد
  • خوزستان / ۱۳ نفر در ایذه بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح شدند
  • هشدار دامپزشکی خوزستان به بهره‌برداران حوزه دام و طیور
  • چهار رای جایگزین حبس در قزوین صادر شد
  • ایذه و دهدز پربارش‌ترین نقاط خوزستان
  • ۶ روستای خوزستان به اینترنت پرسرعت مجهز شدند
  • اینجا بهشت سرسبز خوزستان است | دشت سوسن بهشت خوزستان
  • ۲بار قصاص برای قاتل عمو و برادرزاده
  • از شوینده‌های با پایه الکلی برای گند زدایی میوه و سبزی استفاده نشود