Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@17:23:37 GMT

آموزش ساخت پوشه در گوشي اندرويدي

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۹۲۰۰۷

خبرگزاري آريا - آيا مطالب مشابه در سايت وجود دارد؟ اطلاعات به روز نشده است.


--> آموزش ساخت پوشه در گوشي اندرويدي
همه‌ي ما تلفن‌هايي داريم که پر از برنامه‌ها، بازي‌ها و اپليکيشن هاي مختلف است و هميشه هم به دنبال پيدا کردن برنامه‌هاي جديد هستيم. اما بايد بتوانيم اين برنامه‌هاي مختلف را به خوبي سازماندهي کنيم تا به راحتي بتوانيم به برنامه و فايل‌هاي مورد نظرمان دسترسي داشته باشيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است بخواهيم تمام برنامه‌ها را در صفحه اصلي قرار دهيم اما فضاي صفحه‌ي اصلي محدود است و نمي‌توانيم تمام برنامه‌ها را در اين صفحه قرار دهيم. در اين حالت استفاده از پوشه و فولدر بهترين گزينه براي سازماندهي و دسترسي بهتر به برنامه‌هاي مورد نظر است.
شما به سادگي مي‌توانيد در تلفن همراه خود يا در تبلت خود يک پوشه (Folder) بسازيد و برنامه‌هاي مورد نظر خود را در آن قرار دهيد. با اين کار هم گوشي شما مرتب مي‌شود و هم به راحتي مي‌توانيد به برنامه مورد نظر خود دسترسي داشته باشيد. همچنين بايد گفت که با اين کار فضاي کمتري از صفحه‌ي اصلي گوشي شما اشغال خواهد شد. به عنوان مثال مي‌توانيد براي مرتب کردن انواع بازي‌ها که در گوشي خود داريد يک پوشه به نام Game بسازيد و انواع بازي‌هاي گوشي خود را در اين پوشه قرار دهيد. همچنين براي سازماندهي انواع برنامه‌هاي ارتباطي مانند تلگرام، اينستاگرام، واتس آپ و ... پوشه‌اي به نام Communication بسازيد. به اين ترتيب شما يک گوشي منظم و سازماندهي شده خواهيد داشت.
در ادامه‌ي اين آموزش با ما همراه باشيد تا روش ساخت پوشه، انتخاب نام براي پوشه، اضافه کردن برنامه به پوشه و حذف برنامه‌ها از يک پوشه را در گوشي يا تبلت اندرويد به شما همراهان آموزش دهيم.
روش ساخت پوشه در گوشي با سيستم عامل اندرويد
در گوشي‌هاي اندرويد، 3 روش متفاوت براي ساختن پوشه وجود دارد که در ادامه هر 3 روش را براي شما توضيح مي‌دهيم اما دقت داشته باشيد که ممکن است فقط يکي از اين 3 روش در تلفن شما قابل انجام باشد و يا همه‌ي اين روش‌ها.

روش اول
در اولين روش براي ساختن پوشه ابتدا به 2 برنامه نياز داريم پس اين 2 برنامه را در ذهن خود داشته باشيد. حال با انگشت خود يکي از اين 2 برنامه را انتخاب کنيد و نگه داريد تا صفحه کمي تغيير کند و سپس با انگشت برنامه‌ي انتخابي را روي برنامه‌ي بعدي بکشيد و روي آن برنامه رها کنيد. مشاهده خواهيد کرد که يک پوشه ساخته مي‌شود و اين 2 برنامه در داخل پوشه قرار مي‌گيرند.



روش دوم
با انگشت يکي از برنامه‌ها را انتخاب کرده و نگه داريد در اين هنگام چند گزينه در بالاي صفحه نشان داده مي‌شود. بدون رها کردن انگشت روي گزينه‌ي Create Folder برويد و آنجا انگشت خود را رها کنيد. مي‌بينيد که يک پوشه ساخته مي‌شود و برنامه نيز داخل آن قرار مي‌گيرد.
عکس 1

روش سوم
در فضايي خالي از صفحه‌ي اصلي گوشي خود انگشت خود را قرار داده و کمي لمس کنيد و آن را نگه داريد تا تعدادي گزينه نشان داده شود. مشاهده مي‌کنيد که در بين گزينه‌ها Folder يا New Folder نيز وجود دارد. با انتخاب اين گزينه يک پوشه ساخته مي‌شود.
دوستان دقت کنيد در صورتي که به هر کدام از روش‌هاي گفته شد اقدام به ساخت پوشه نماييد، در همان لحظه‌ي اول از شما مي‌خواهد که نامي را براي پوشه‌ي جديد ساخته شده انتخاب کنيد. نامي مناسب را براي پوشه‌ي خود انتخاب نماييد.
عکس 2
آموزش انتخاب نام براي يک پوشه در اندرويد
اگر در لحظه‌ي ساخت پوشه نامي را براي آن انتخاب نکرديد، مي‌توانيد به روشي که در ادامه گفته مي‌شود نام مورد نظر خود را براي پوشه اختصاص دهيد.
ابتدا با انتخاب پوشه آن را باز کنيد.
قسمت نام پوشه را با انگشت لمس نماييد تا صفحه کليد مربوط به گوشي باز شود.
سپس نام مورد نظر را براي پوشه تايپ کرده و کليد Ok را زنيد.

عکس 3

آموزش اضافه کردن برنامه‌ها به يک پوشه در اندرويد
ابتدا بايد با انگشت برنامه‌اي را که قصد داريد به يک پوشه اضافه کنيد انتخاب کرده و کمي آن را نگه داريد. حال بايد برنامه را با انگشت کشيده و بر روي پوشه‌اي که قبلاً درست کرده‌ايد رها نماييد.
عکس 4



آموزش حذف يک برنامه از پوشه در اندرويد
ابتدا وارد پوشه‌ي مورد نظر مي‌شويم.
برنامه‌ي مورد نظر را که قصد حذف آن را داريم لمس کرده و کمي نگه مي‌داريم.
در اين لحظه چند گزينه نشان داده مي‌شود که از بين گزينه‌هاي موجود، گزينه‌ي Remove را انتخاب مي‌کنيم.
دقت کنيد که ممکن است در بعضي از گوشي‌ها گزينه‌ي Remove در بالاي صفحه نشان داده شود. در صورتي که تلفن شما اين گونه است ابتدا بايد برنامه‌ي مورد نظر را لمس کنيد و کمي انگشت خود را نگه داريد، سپس برنامه را به قسمت بالاي صفحه بکشيد و آن را بر روي گزينه Remove رها نماييد.
عکس 5

آموزش پاک کردن يک پوشه در گوشي اندرويد
ابتدا بايد پوشه‌ي مورد نظر را که قصد حذف آن را داريد انتخاب کرده و رها نکنيد. سپس در بالاي صفحه گزينه Remove نشان داده مي‌شود. در اين لحظه پوشه را بر روي گزينه‌ي Remove برده و آنجا رها کنيد.
عکس 6











-->
ابتدا قبلي 1 بعدي انتها (1)

-->





دانلود نرم افزار کمکي


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • پیگیری و اجرای طرح های جوانی جمعیت در آموزش و پرورش
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد