Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن غفوری فرد روز پنجشنبه در حاشیه بیست و دومین کنفرانس ملی شبکه های توزیع نیروی برق در دانشگاه سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود: رهبر انقلاب همواره بر برگزاری باشکوه انتخابات تاکید دارند و به یقین در انتخابات اردی بهشت امسال، فصل دیگری بر افتخارات این ملت سرافراز افزوده می شود.
وی اظهارداشت : دشمنان نظام همواره درصدد رخنه و نفوذ در جریان انقلابی گری ایران هستند و اگر مردم با عزم راسخ به صحنه بیایند توطئه این کوردلان خنثی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غفوری فرد اضافه کرد : ایران مقتدر را بدون حضور پرشور مردم در صحنه های حساس انقلاب اسلامی نمی توان تصور کرد و هرگاه این نظام به وحدت وهمدلی نیاز داشت، مردم با اراده مثال زدنی به صحنه آمدند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اسلامی خاطرنشان کرد : گروه های سیاسی و احزاب در زمان کوتاه تا برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فقط به مشارکت پرشورو گسترده مردم بیندیشند و به یقین مردم با هوشیاری افرادی اصلح را در انتخابات آتی بر می گزینند.
وی تصریح کرد : هرفردی که برای خدمت به آحاد جامعه انتخاب می شود باید رای مردم را حق الناس بداند و به وعده هایی که در زمان تبلیغات انتخاباتی به مردم می دهد پایبند باشد.
غفوری فرد اضافه کرد : مشارکت مردم در انتخابات پیش رو مشتی محکم بر یاوه گویی های استکبار جهانی است و هر رای مردم تیر خلاص بر قلب دشمنان ایران اسلامی است.
وی یادآور شد : مردم ایران با صلابت ترین و با اخلاص ترین مردم جهان هستند و وفاداری این ملت به آرمان های انقلاب برای همگان ثابت شده است.
عضو شورای حزب موتلفه اسلامی گفت: ملت سرافراز ایران باید با تدبیر و با هوشیاری در زمان کوتاهی که به انتخابات باقی مانده است برای شناسایی افراد صالح، مومن و انقلابی تلاش کنند و به یقین این امر در آبادانی این مرز پرگوهر تاثیر شایانی دارد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا یک هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل برای شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس

عبدالحسین روح الامینی، معاون احزاب شورای ائتلاف، آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس را اینگونه روایت کرد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات