Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال جدید و بهار و گل های شکوفه زده روی درخت ها….از این بهتر نمیشه! امسال رو خودت نامگذاری کن! سال کار و تلاش، سال استراحت و آرامش، سال ماجراجویی و سفر….هرچی که خودت دوست داری! از همین اول میخوایم مثل یک آدم رنگی رفتار کنیم! یک آدم رنگی میدونه هر چی که بخواد به دست میاره. پس صبح که از خواب پامیشی و چشمت به آفتاب دلنواز میفته، برای خودت تصور کن دوست داری کجا باشی، چه کاری انجام بدی، چه حسی داشته باشی…تصمیمت رو بگیر که جز به چیزهای خوب فکر نکنی، و جز خوبی بر زبون نیاری! بگذار هر چی انرژی خوب هست، امروز مال تو باشه!

از طرف همه بچه های بولتن نیوز، صبحت بخیر آدم رنگی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هدیه امروز ماست تا تو رو برای یه روز خوب همراهی کنیم.حسی که از این تصویر گرفتی رو تا شب همراه خودت نگه دار و به اطرافیان‌ات منتقل کن. به آدم های اطرافت اهمیت بده تا اون ها هم در مواقع حساس مراقب تو باشن.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید

ایسنا/فارس مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی از امشب، ۱۱ اردیبهشت‌ماه به این استان خبر داد و گفت: این سامانه تا روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در استان فعالیت خواهد داشت.

مسعود حقیقت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر گفت: به دلیل شدت بارش‌هایی که این سامانه خواهد داشت هشدار نارنجی هواشناسی به ویژه برای مناطق جنوبی استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه به دو شاخه تقسیم می‌شود، یک قسمت غرب و مرکز استان و بخش دیگر جنوب استان افزود: سامانه مذکور امشب بیشتر به سمت غرب و مرکز استان حرکت می‌کند و فردا، ۱۲ اردیبهشت‌ماه کل استان را دربرخواهد گرفت.

حقیقت تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود شدت بارش‌های این سامانه در مناطق جنوبی استان شدیدتر باشد اما در شمال غرب و شرق خیلی بارش خطرناکی ندارد.

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه هشدار سطح نارنجی را برای روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه در استان صادر کردیم، افزود: این سامانه همراه با رگبار، رعد و برق و صاعقه خواهد بود و قطعاً آبگرفتگی معابر به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان را خواهیم داشت.

وی در خصوص شیراز نیز گفت: انتظار می‌رود اواخر امشب بارش رگباری و فردا و پس فردا هم بارش به شکل رگباری و نقطه‌ای در شهرستان شیراز صورت گیرد.

حقیقت درباره دمای هوا نیز گفت: این سامانه موجب کاهش ۴ الی ۵ درجه دما خواهد شد اما خیلی برای بخش کشاورزی خطری ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رنگ سال ۱۴۰۳ چیست؟
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • کتابی پر ازجاهای خالی!
  • مراقب این قارچ‌ها باشید!
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • شهروندان مراقب این مدل از کلاهبرداری پر رونق باشند | فیلم
  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند
  • مراقب باشید بیماری ترانه علیدوستی را نگیرید | این افراد در معرض «سندرم DREES» هستند