Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفت بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال فردا به طور همزمان برگزار می‌شود، دیدار تراکتورسازی و استقلال از مهمترین بازی‌های این هفته به شمار می‌رود چرا که برنده این دیدار نائب قهرمان لیگ برتر فوتبال خواهد شد.

تراکتورسازی – استقلال / ساعت 17:45 یادگار امام تبریز

2 تیم فوتبال تراکتورسازی و استقلال در یک بازی حساس و مهم به مصاف یکدیگر می‌روند تا تکلیف نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال را مشخص کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌پوشان پایتخت با 51 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند و در صورت برد این بازی تا حدود زیادی نایب قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی می‌کنند.

شاگردان منصوریان چند هفته است که رنگ باخت را ندیدند و آخرین شکست آن‌ها در هفته هفدهم مقابل همنام خوزستانی خود بوده است.

در آن سوی میدان شاگردان قلعه‌نویی هفته گذشته با برد برابر پدیده مشهد به کسب نایب قهرمانی امیدوار شدند بر این اساس آن ها با استفاده از میزبانی خود می‌خواهند استقلال را شکست بدهند تا همچنان امیدوار به کسب نائب قهرمانی در لیگ برتر باشند.

در حالی که گفته می‌شد سید مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال به علت توهین تماشاگران تبریزی به وی قصد ندارد به تبریز برود اما در نهایت با تصمیم کادر فنی این دروازه‌بان به تبریز می‌رود تا از دروازه استقلال برابر تراکتورسازی محافظت کند.

تیم استقلال زهردارترین خط حمله را دارد و مدافعان تراکتورسازی روز سختی برابر خط حمله قدرتمند استقلال پیش رو دارند.

جدال قلعه‌نویی و منصوریان دو مربی استقلالی هم در این بازی جذاب و دیدنی است.

قلعه‌نویی مقابل تیم سابق خود نتایج درخشانی گرفته است. قلعه‌نویی در 12 جدال قبلی با استقلال، 6 بار موفق به شکست دادن استقلال شده، 4 پیروزی به نفع استقلال و 2 بازی با تساوی به پایان رسیده است.

آبی‌پوشان پایتخت 1503 روز است که نتوانستند تراکتورسازان را شکست بدهند. آخرین برد استقلال برابر تراکتورسازی 18 اسفند 91 رقم خورد در بازی برگشت لیگ دوازدهم بود که با تک گل جواد نکونام، برتری تیم استقلال را رقم زد. بعد از آن دیدار استقلال و تراکتورسازی 7 بار به مصاف یکدیگر رفتند که 5 بار با پیروزی تراکتورسازی همراه بوده و در 2 بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

اکثر بازی‌های 2 تیم در تبریز با تساوی به پایان رسیده است، در 8 جدال قبلی دو تیم به میزبانی تراکتورسازی، 5 بازی مساوی شده است. از 3 بازی باقیمانده دو بار استقلال برنده شده و یک بار تراکتورسازی موفق به پیروزی در خانه شده است.

این بازی ششمین رویارویی قلعه‌نویی و منصوریان است که 3 برد سهم قلعه‌نویی و 2 برد سهم منصوریان بود.

اشکان خورشیدی به همراه کمک‌هایش رضا سخندان، محمدرضا ابوالفضلی، پیام حیدری تیم داوری این بازی هستند. فریدون اصفهانیان هم ناظر بازی است.

ذوب‌آهن – ماشین‌سازی / ساعت 17:45 فولاد شهر اصفهان

شاگردان مجتبی حسینی بعد از 8 هفته ناکامی بالاخره مقابل پیکان در هفته گذشته به برتری دست یافت تا همچنان در جایگاه چهارم باقی بماند.

آن‌ها این هفته کار سختی پیش‌رو ندارند چرا که تیم ماشین‌سازی هفته گذشته با شکست برابر پرسپولیس سقوط خود به لیگ دسته یک را قطعی کرد و برای اعتبار فوتبال تبریز پا به زمین مسابقه می‌گذارند.

یاسر همرنگ به همراه کمک‌هایش محمد جواد مداح، فرزاد بهرامی، پیمان فرخی‌مهر تیم داوری این بازی هستند و خداداد افشاریان هم ناظر بازی است.

فولاد خوزستاناستقلال خوزستان / ساعت 17:45 ورزشگاه غدیر اهواز

دربی جذاب و دیدنی اهواز میان فولاد خوزستان و استقلال خوزستان فردا برگزار می‌شود.

تیم استقلال خوزستان از لحاظ مالی با مشکلات زیادی مواجه است، سرمربی آبی‌پوشان اهوازی چندین مرتبه بیان کرده که بازیکنانش به علت مشکلات مالی در این بازی حاضر نمی‌شوند اما کسی حرف پور موسوی را جدی نمی‌گیرد چرا که وی چندین مرتبه در طول فصل نظر خود بابت بازی نکردن را تغییر داده است.

در آن سوی میدان، تیم فولاد خوزستان در جایگاه یازدهم قرار دارد و برای کسب رتبه تک رقمی باید همشهری اهوازی خود را شکست بدهد اما کاری سختی برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال دارد.

احمد صالحی به همراه کمک‌هایش حسین طالقانی، رحیم حاجیلو و روح‌اله شریفی تیم داوری این بازی هستند. سعید بطحایی هم ناظر این بازی است.

صبای قم – سپاهان اصفهان / ساعت 17:45 ورزشگاه یادگار امام قم

شاگردان مرفاوی هفته گذشته با شکست برابر استقلال تهران همچنان خطر سقوط به لیگ دسته یک را احساس می‌کنند.

آن‌ها برای بقا در لیگ برتر به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند اما کار سختی مقابل تیم متحول شده سپاهان دارند.

در آن سوی میدان، زردپوشان اصفهانی با هدایت کرانچار متحول شدند و به دنبال کسب رتبه چهارمی هستند اما کار سختی در قم پیش رو دارند.

علیرضا فغانی به همراه کمک‌هایش آرمان اسعدی، حسن یوسفی و سعید رحیمی مقدم قضاوت این بازی را بر عهده دارند و هدایت ممبینی هم ناظر بازی است.

سایپا تهران – نفت آبادان / ساعت 17:45 ورزشگاه پاس قوامین تهران

نارنجی‌پوشان سایپا وضعیت مناسبی در جدول رده‌بندی ندارند و با 29 امتیاز در خطر سقوط به لیگ دسته یک قرار دارند. شاگردان فرکی با تیم چهارم جدول 10 امتیاز فاصله دارند و این موضوع نشان می‌دهد که فاصله تیم‌ها به هم نزدیک است.

در آن سوی میدان، تیم صنعت نفت آبادان با 30 امتیاز در جایگاه دوازدهم است و یکی از تیم های فانوس به دست به شمار می‌آید.

این بازی برای هر دو تیم حکم 6 امتیازی دارد چرا که برنده این بازی شانس زیادی برای بقا در لیگ برتر دارد.

جدال حسین فرکی با فیروز کریمی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

حمید حاج‌ملک به همراه کمک‌هایش سعید علی نژادیان، حمید غمزه و میلاد غلامی تیم داوری این بازی هستند رسول فروغی هم ناظر این بازی است.

سیاه‌جامگان – پیکان / ساعت 17:45 ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد

شاگردان میثاقیان در وضعیت بحرانی به سر می‌برند و با 24 امتیاز در خطر سقوط به لیگ دسته یک قرار دارند.

آن ها با استفاده از میزبانی خود قصد دارند این بازی را پیروز شوند تا شانس خود را برای ماندن در لیگ برتر افزایش بدهند.

در آن سوی میدان، تیم پیکان بعد از دو شکست متوالی برابر پرسپولیس و ذوب‌آهن دوست ندارد در شکست‌ها هت‌ تریک کند.

جدال جلالی و میثاقیان در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

وحید کاظمیان به همراه کمک‌هایش محمدرضا منصوری، علی میرزابیگی و محمد ملکی تیم داوری این بازی هستند. اسماعیل صفیری هم ناظر این بازی است.

گسترش فولاد – نفت تهران / ساعت 17:45 ورزشگاه بنیان دیزل

گسترش فولاد با 33 امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد. این تیم در صورت برتری در این بازی شانس حضور در جایگاه ششم دارد.

در آن سوی میدان، تیم نفت تهران با تمام مشکلات مالی نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته و حتی فینالیست جام حذفی است.

علی دایی همچنان بابت مشکلات مالی این تیم گلایه‌مند است و به نظر می‌رسد وی بعد از پایان لیگ برتر از تیم نفت تهران جدا شود و یه یک تیم با شرایط مناسب مالی بپیوندد.

رضا عادل، میر یعقوب حجتی، محسن سلطانی و علی میرغفاری تیم داوری این بازی هستند، حاتم بک پور هم ناظر این بازی است.


انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سرمربی تیم ملی در این پیام خطاب به آنها گفت: شما ایرانی بودن را معنا کردید و نسل تازه‌ای درحال شکل گیری است.

کد خبر 847466 منبع: مهر برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی ورزش

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی