Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@13:45:08 GMT

«کارخانجات تولیدی تهران» با ۳۰۰ کارگر تعطیل شد!

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۹۴۲۹۴

همزمان با تشدید مشکلات تولید در سالهای اخیر یکی از کارخانجات قدیمی حوزه چرم مصنوعی هم با ۳۰۰ کارگر تعطیل شد.

خبرگزاری تسنیم: "کارخانجات تولیدی تهران" که به‌عنوان یک واحد تولیدی قدیمی در حوزه کفپوش، ورقهای صنعتی و چرم مصنوعی فعالیت می‌کرد به‌دلیل زیان‌ده بودن از یک سال و نیم گذشته تعطیل شده و در حال حاضر از 300 نیروی کاری این مجموعه فقط 15 نفر آن‌هم در دفتر این کارخانه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از کارکنان این واحد تولیدی در گفت‌وگو با تسنیم با تأیید این تعطیلی اعلام می‌کند که این کارخانه از زمانی که در روند واگذاری‌ها قرار گرفت مدیرهای مختلفی را تجربه کرد و در یک سال گذشته به‌دلیل زیان‌ده بودن دیگر نتوانست به فعالیت بپردازد.

در حال حاضر بنا بر اذعان فعالان حوزه چرم مصنوعی این واحد فعالیتی در بازار ندارد و سایر تولیدکنندگان آن را به‌عنوان یک واحد تعطیل‌شده می‌شناسند. خبرنگار پ برای بررسی بیشتر وضعیت این واحد تولیدی تماس‌هایی را با دفتر کارخانه گرفته است که آنها اعلام می‌کنند یک سالی است کارخانه تعطیل شده است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفیق هنر دست و صنعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ آقای پوریان و همسرش خانم آشوری می‌گویند: در واحد تولیدیشان علاوه بر آموزش تخصصی گلدوزی با چرخ، شیوه‌های نوین کسب و کار را به مجموعه تحت پوششان آموزش می‌دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گنبدکاووس نیز می‌گوید: سه هزار هنرمند در گنبدکاووس در رشته سوزن دوزی فعالیت می‌کنند و وجود چنین زنجیره‌های تولیدی، رونق کسب و کار آنها را موجب می‌شود.

مریم آتابای خاطرنشان کرد: این واحد تولیدی علاوه بر حفظ نقوش سنتی سوزن دوزی قوم ترکمن، تلاش کرده است، این رشته را کاربردی‌تر و با هزینه‌های کمتری در اختیار عموم مردم قرار دهد.

وی با بیان اینکه تولیدات این واحد فعال در گنبدکاووس تلفیقی از هنر دست و صنعت است، گفت: استفاده از پوشاک سوزن دوزی شده، بسیار مورد توجه قشر‌های مختلف قرار گرفته است و ما هم به دنبال حمایت از کسب وکار‌هایی که رنگ و بوی تولید داخلی داشته باشد، هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • تلفیق هنر دست و صنعت
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور