Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، راننده تریلی با کمک آتش نشانان نجات یافته و روانه بیمارستان شد.پس از رخداد این حادثه و تماس شهروندان با سامانه 125، آتش نشانان ایستگاه 56 و گروه امداد و نجات 10 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 12:45 ظهر روز گذشته به محل حادثه واقع در شهرک حکیمیه، خیابان نیلی روانه شده و عملیات امدادرسانی به راننده حادثه دیده را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته بهمن رضایی نیا رئیس ایستگاه 57 آتش نشانی، راننده تریلی به علت نامشخصی بین دیوار و کابین این خودرو گرفتار شد که درلحظات اول شهروندان به کمک وی رفتند ولی تلاش آنان برای رهاسازی او بی نتیجه ماند.وی در ادامه افزود: به دنبال درخواست کمک مردم از آتش نشانی، بلافاصله دو گروه از آتش نشانان و نجاتگران به سرعت در محل حادثه حضور یافته و با استفاده از تجهیزات ویژه ابتدا بین دیوار و کابین تریلی فاصله ایجاد کردند و سپس با احتیاط کامل این مرد 40 ساله را که دچار مصدومیت نیز شده بود آزاد کردند، سپس وی را برای انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.گفتنی است علت بروز این حادثه هم اکنون توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندار ماکو عصر دوشنبه در این دیدار که قائم مقام والی استان دوغوبایزید ترکیه هم حضور داشت با اشاره به ارتباطات دوستانه و دیرینه بین دو کشور بر تداوم این ارتباطات در بخش‌های اقتصادی و فرهنگی تاکید و گفت: گمرک بازرگان در مرزهای دو کشور عامل تداوم این دوستی‌ها بوده و تداوم این دوستی‌ها در سایه ارتباطات گسترده فرهنگی و اقتصادی ساکنان دو سوی مرز است.

نادر کاظمی با اشاره به به وجود آمدن برخی از مشکلات در گمرک بازرگان و کندی تردد کامیون‌ها و مسافر از این گمرک به سمت کشور ترکیه افزود: لازم است مسئولان کشور ترکیه هم برای رفع برخی از مشکلات موجود در گمرک گوربلاغ ترکیه اقدام نموده تا مشکلی در تردد مسافر و کامیون در سوی مرز به وجود نیاید.

فرماندار ماکو همچنین به مشکلات به وجود آمده در قبال احداث دیوار مرزی ترکیه هم گفت: متاسفانه بعد از احداث این دیوار مرزی از سوی کشور ترکیه بعد از هر بارش شدید باران سیل ناشی از سمت ترکیه، به سبب جمع شدن آب در پشت این دیوار خسارت بسیار زیادی به روستاهای مرزی و زیر ساخت‌های کشورمان در منطقه مرزی بورالان وارد می‌کند.

احمد دالکیران رئیس اداره مدیریت مرزی ترکیه هم با اظهار خرسندی از افزایش تداوم مراودات مرزی بین کشورهای ایران و ترکیه گفت: رسیدن به سقف ۳۰ میلیارد دلار در سال توافق مقامات جمهوری اسلامی و ترکیه بوده و مسئولان کشور ترکیه برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به کندی تردد در مرز بازرگان اشاره کرد و گفت: از سال گذشته کشور ترکیه به سبب ساخت و سازهای جدید در گمرک گوربلاغ تردد از این مرز و گمرک بازرگان تا حدی کاهش یافته که به محض اتمام این ساخت و سازها و عملیات عمرانی تردد از مرزهای گوربلاغ ترکیه و بازرگان به نحو بسیار چشمگیری افزایش خواهد یافت.

دالکیران افزود: با افزایش گیت‌های ورودی و خروجی در این دو مرز با اتمام ساخت و سازها هم تردد کامیون و هم تردد مسافر افزایش می‌یابد.

رئیس اداره مدیریت مرزی ترکیه به وارد آمدن خسارت ناشی از سیل از سمت دیوارهای مرزی هم اشاره کرد و افزود: کشور ترکیه برای حسن همجواری و احترام متقابل برای همسایه و دوست و برادر خود ایران تلاش دارد با اقدامات موثر خسارت ناشی از قبال این دیوار مرزی را به حد صفر برساند.

کد خبر 6092595

دیگر خبرها

  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • زنی در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید