Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-03@16:57:11 GMT

رادیو چه سریال‌هایی پخش می کند؟

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۹۹۵۰۲۷

رادیو چه سریال‌هایی پخش می کند؟

در هفته جدید، اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو، سریال‌های متنوعی را برای پخش از شبکه‌های رادیویی آماده کرده است.

به گزارش گروه رسانه های بی‌باک، به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، عصرهای کریسکان، جاده دوستی و درمان برای رستگاری، عناوین نمایش‌هایی هستند که به ترتیب از شبکه‌های رادیویی تهران، فرهنگ و ایران پخش خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سریال رادیویی «درمان برای رستگاری» این هفته ساعت 1:30 از رادیو تهران پخش می‌شود که داستان مهاجرت یک خانواده ی تهرانی به روستا است.

این نمایش رادیویی را ایوب آقاخانی کارگردانی کرده است.

«عصرهای کریسکان» عنوان سریالی است که داریوش روحی نوشته و داستان جوانی را روایت می‌کند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به شهر سردشت بر می‌گردد و...

این سریال رادیویی به کارگردانی رضا عمرانی، هفته آینده ساعت 13:00 از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

همچنین سریال رادیویی «جاده دوستی» به کارگردانی آشا محرابی و نویسندگی حمیدرضا پورعلی محمد، زندگی یک استاد دانشگاه را روایت می‌کند که به روش‌های علمی اعتقاد فراوان دارد. این سریال هفته جدید ساعت 22:30 از رادیو ایران پخش می‌شود.

در این نمایش‌های رادیویی هنرمندانی چون مجید سهرابی، مهرداد مهماندوست، مهرخ افضلی، مجید حمزه، بهادر ابراهیمی ، فریدون محرابی، نوشین حسن زاده، احمد گنجی، کرامت رودساز، شیما جان قربان، امیر عباس توفیقی، کامیار محبی، بیتا خارستانی، معصومه عزیز محمدی ، اکبر ملایی وتعداد دیگری از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند که تهیه کنندگان ، صدابرداران و افکتورها نیز در ساخت این آثار با آنها همکاری می کنند.

سایر شبکه‌های رادیویی نیز با پخش نمایش‌های تک قسمتی از تولیدات اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به استقبال هفته جدید خواهند رفت.

بی‌باک: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.


-----------------------------------------------------------------------------

برای ورود به گلبرگها بعنوان جامع‌ترین مجله اینترنتی در حوزه سلامت و خانواده بر روی تصویر ذیل کلیک کنید!

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای ماندگار رادیو خاموش شد/ مسعود اسکویی درگذشت

مسعود اسکویی گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت رسانه های ورزشی درگذشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی که به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا فروردین در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد، درگذشت.

مرحوم اسکویی که به واسطه صدای خاصش شهره زیادی داشت، سال‌ها به عنوان گوینده، مجری، گزارشگر و کارشناس در رسانه‌ها و برنامه‌های ورزشی فعالیت داشت.

مسعود اسکویی متولد سال ۱۳۱۸ بود و از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را دارد.

اسکویی از سال ۱۳۴۵ به نام گویندۀ اخبار ورزشی با تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. او با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت (در کویت، ۱۳۵۰) وارد عرصه گزارشگری شد.

تخصص مسعود اسکویی در رشته‌های تنیس، والیبال، اسب‌دوانی، و اتومبیل‌رانی بود. او دوره تخصصی گزارشگری را در کشور‌های اروپایی از جمله انگلیس و آلمان گذرانده بود و در سال ۱۳۷۱ نیز در کلاس تخصصی گزارشگری فینگلی، مدرس استرالیایی، شرکت کرد.

مرحوم اسکویی در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت.

دیگر خبرها

  • راهیابی دو اثر از رادیو کیش به مرحله نهایی سومین جشنواره ملی پژواک
  • این صدا سال‌ها در رادیو درخشید/ یک نکته درباره «حشاشین»
  • خاموشی صدایی ماندگار
  • خاموشی صدای ماندگار ورزش
  • خاطرات ماندگاری که مسعود اسکویی در اذهان شنوندگان به یادگار گذاشت
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • صدای ماندگار رادیو خاموش شد/ مسعود اسکویی درگذشت